تأکید وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از توانمندی داخلی در توسعه هوانوردی
در نخستین نشست وزیر راه و شهرسازی با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاهها که بامداد امروز برگزار شد، مهرداد بذرپاش بر استفاده از توانمندی داخلی در توسعه صنعت هوانوردی تأکید کرد. 
به گزارش راهبرد معاصر، نخستین نشست پیرامون صنعت هوانوردی با حضور وزیر راه و شهرسازی در ۲۰ دقیقه بامداد روز ۱۷ آذر برگزار شد.
مهرداد بذرپاش در دقایق ابتدایی بامداد ۱۷ آذر با دو معاون خود در شرکت فرودگاهها و سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل جلسه داد تا نقطه نظرات خود پیرامون صنعت هوانوردی را بیان کند.
وزیر راه و شهرسازی در این نشست که به منظور رسیدگی به امور فرودگاههای کشور برگزار شد، توسعه زیرساختهای هوانوردی را مهم توصیف کرد و بر استفاده از ظرفیت توانمندیهای داخلی و دانشگاههای کشور تاکید کرد.
بذرپاش همچنین خواستار توسعه یکپارچه و هماهنگ همه بخشهای صنعت هوانوردی در خدمت رسانی شایسته به مردم شد.
در این نشست علاوه بر مدیرعامل شرکت فرودگاهها و رئیس سازمان هواپیمایی، معاون عملیات هوانوردی و مدیران کل ارتباطات و ناوبری هوایی و کنترل ترافیک هوایی حضور داشتند. / فارس