استفاده نخست‌وزیر نیوزلند از الفاظ رکیک علیه رقیب سیاسی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

استفاده نخست‌وزیر نیوزلند از الفاظ رکیک علیه رقیب سیاسی

نخست‌وزیر نیوزلند بر خلاف تصویری که تلاش دارد از خودش به نمایش بگذارد از الفاظ رکیک علیه یکی از رقبای سیاسی خود استفاده کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 13
کد خبر: ۱۶۳۶۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، «جاسیندا آردرن»، نخست‌وزیر نیوزلند که معمولاً تلاش دارد از خودش چهره‌ای آرام و با تدبیر ارائه دهد در حالی که میکروفونش بدون اطلاع او روشن بوده از الفاظ رکیک علیه یکی از رقبای سیاسی خود استفاده کرده است.

 

آردرن که پنج سال از حضورش در سمت نخست‌وزیری می‌گذرد با یک رقابت انتخاباتی سخت در سال 2023 روبرو است. حزب کارگر که ریاستش را آردرن به عهده دارد دو سال پیش در یک رأی‌گیری تاریخی به پیروزی رسید اما نتایج نظرسنجی‌های جدید از کاهش اقبال عمومی به این حزب در برابر رقبای محافظه‌کار حکایت دارد.

 

اظهارات رکیک نخست‌وزیر آردرن بعد از آن مطرح شد که دیوید سیمور، رهبر حزب ACT حدود 7 دقیقه از سوابق ضعیف دولت سوال کرد. آردرن هنگامی که می‌خواست سر جایش بنشیند گفت: «واقعاً عجب آدم از خودراضی و .... است.»

 

دفتر نخست‌وزیر نیوزلند گفته از سیمور بابت این پیشامد عذرخواهی کرده است. آسوشیتدپرس نوشته دفتر نخست‌وزیری نیوزلند در پاسخ به سوال این رسانه گفتن این کلمه را تکذیب نکرده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار