لاریجانی: برخی فکر می‌کنند جنگ خاتمه یافته و اقداماتی برای به هم زدن یکدستگی میان مردم انجام می‌دهند/ مسئله هم‌بستگی ملی به هیچ عنوان حاشیه‌ای نیست برنامه ویژه فراجا برای مقابله با تروریست‌ها شهادت یک حافظ امنیت در عملیات مقابله با تروریست‌ها/ هشدار فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به تروریست‌ها وزیر دفاع: جنگ ۱۲ روزه شکست‌پذیری رژیم پلید اسرائیل را اثبات کرد پزشکیان: نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم که بعداً اگر مشکلی پیش آمد بگوییم چاره‌ای نداشتیم؛ باید به فکر عوارض هرتصمیمی باشیم دیدار لاریجانی با خانواده شهید سردار مهدی ربانی واکنش علی مطهری به انتشار مصاحبه اش درباره ساخت بمب اتم توسط ترامپ وزیر کشور: نزدیک به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از اتباع غیر مجاز به کشور خود بازگشته‌اند/ برنامه‌ها برای بازگرداندن ۲ میلیون نفر باقی‌مانده هم ادامه خواهد یافت سرلشکر حاتمی: نیروهای مسلح با آمادگی کامل در برابر تهدیدات دشمن ایستاده‌اند پزشکیان: از پشتیبانی و حسن‌نظر مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه های خارجی علم الهدی: می‌خواهند مشهد را مرکز تفریح کنند این خلاف شان امام رضاست رهبر معظم انقلاب: سپر پولادین اتحاد مردم و مسئولان و نیروهای مسلح نباید خدشه دار شود سخنگوی وزارت دفاع: رژیم صهیونیستی برای نجاتش به آمریکا پناه برد سپاه پاسداران: با تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در کنار دولت و ملت ایستاده‌ایم

بومی سازی و بازآماد اتصالات بدنه میانی بوئینگ ۷۳۷ در صنایع هوایی وزارت دفاع

متخصصان شرکت صنایع هواپیمایی وزارت دفاع تکنولوژی بازسازی قسمت اتصالات میانی از هواپیماها را که در انحصار چند کشور خارجی بود، بومی‌سازی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 14
کد خبر: ۱۶۳۷۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، متخصصان شرکت صنایع هواپیمایی وزارت دفاع با تکیه بر دانش بومی و توسعه زیرساخت های تعمیر و بازآمادسازی، تکنولوژی بازسازی قسمت اتصالات میانی از هواپیماها را که در انحصار چند کشور خارجی بود، بومی سازی کردند که این امر ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، موجب پروازی شدن ناوگان بوئینگ ۷۳۷ و ادامه ی پروازهای این مدل هواپیما در کشور شد.

 

گفتنی است؛ هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در سال ۱۹۸۸ در منطقه ی هاوایی در حین فرود دچار سانحه شد و سقف هواپیما پس از جدا شدن از بدنه موجب فوت تعدادی از سرنشینان هواپیما شد. متخصصان صنعت هوایی علت این حادثه را فرسایش قسمتی از بدنه عنوان کردند که ضروری بود بعد از هر ۵۰ هزار ساعت پرواز قسمت اتصالات میانی این مدل هواپیما تعمیر و دوباره سازی شود./فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار