پزشکیان در آیین دریافت استوارنامه سفیر جدید نیوزیلند: زورگویی در قاعده گفت‌و‌گو نمی‌گنجد روند بررسی برنامه‌های «مدنی‌زاده» در کمیسیون اقتصادی مجلس سخنگوی دولت: دولت اعتراض کامیونداران را به رسمیت می‌شناسد نحوه جذب منابع انسانی در آموزش و پرورش اصلاح شد نیروی زمینی ارتش ۵ پایگاه موشکی در ساختار خود پیش‌بینی کرد مهاجرانی: ایران با حفظ منافع ملی مذاکره را ترک نخواهد کرد / تمام سناریو‌های ما روی میز است محمود احمدی نژاد عازم اروپا شد + جزئیات دستورات معاون اول رئیس‌جمهور برای اطفای حریق در پارک ملی گلستان الحاق ۱۰ فروند بالگرد باز آماد شده به هوانیروز ارتش قالیباف: بولیوار صدای استقلال را از دل ملت‌های تحت ستم بیرون کشید قالیباف قانون اصلاح پرداخت فوق‌العاده خاص را ابلاغ کرد دستور رییس جمهور برای پرداخت حقوق کارمندان مبتنی‌بر عملکرد سخنگوی هیات رئیسه مجلس: مدنی‌زاده به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد به مجلس معرفی شد نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: قصور بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج محرز است سلیمی، نماینده مجلس: امضای سرپرست وزارت اقتصاد از فردا بی‌اعتبار است

بومی سازی و بازآماد اتصالات بدنه میانی بوئینگ ۷۳۷ در صنایع هوایی وزارت دفاع

متخصصان شرکت صنایع هواپیمایی وزارت دفاع تکنولوژی بازسازی قسمت اتصالات میانی از هواپیماها را که در انحصار چند کشور خارجی بود، بومی‌سازی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 14
کد خبر: ۱۶۳۷۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، متخصصان شرکت صنایع هواپیمایی وزارت دفاع با تکیه بر دانش بومی و توسعه زیرساخت های تعمیر و بازآمادسازی، تکنولوژی بازسازی قسمت اتصالات میانی از هواپیماها را که در انحصار چند کشور خارجی بود، بومی سازی کردند که این امر ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، موجب پروازی شدن ناوگان بوئینگ ۷۳۷ و ادامه ی پروازهای این مدل هواپیما در کشور شد.

 

گفتنی است؛ هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در سال ۱۹۸۸ در منطقه ی هاوایی در حین فرود دچار سانحه شد و سقف هواپیما پس از جدا شدن از بدنه موجب فوت تعدادی از سرنشینان هواپیما شد. متخصصان صنعت هوایی علت این حادثه را فرسایش قسمتی از بدنه عنوان کردند که ضروری بود بعد از هر ۵۰ هزار ساعت پرواز قسمت اتصالات میانی این مدل هواپیما تعمیر و دوباره سازی شود./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده