کارزار اسرائیلی با حساب‌های جعلی فارسی‌زبان برای تبلیغ رضا پهلوی اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری: مسئولان نمی‌توانند در برابر کشف حجاب سکوت کنند و بگویند ما کاری نداریم، بدانند صبر مردم حدی دارد امیر ایرانی: دریای خزر جای مانور دیگران نیست ورود مجلس به ماجرای فوت دانش آموز زنجانی پس از تنبیه بدنی هیئت رئیسه جبهه اصلاحات ایران تغییر کرد البرز پنجشنبه‌ها تعطیل شد علت صدای انفجار مهیب در جاسک فرمانده کل سپاه: آمادگی کامل در جزایر، سواحل و دریا داریم؛ اگر حرکتی از دشمن سر بزند جواب محکمی دریافت می‌کند حقوق کارمندان و کارگران دوباره افزایش پیدا می‌کند؟ پزشکیان: برداشت بیش از حد آب‌های زیر زمینی موجب فرونشست زمین در تهران، اصفهان و بسیاری از شهر‌ها شده آیت‌الله مکارم شیرازی: آغاز اجرای قانون حجاب باید از ادارات دولتی باشد جزئیات تعطیلی پنجشنبه‌ها در تهران باهنر: اسنپ بک تحریم‌های فعلی را افزایش نمی‌دهد/ همه درآمد دولت صرف حقوق کارمندان می‌شود/ قانون حجاب اجباری در کشور لازم الاجرا نیست موافقت کمیسیون آموزش با کاهش سن ورود کودکان به مدرسه امیر نصیرزاده: آماده دفاع هستیم، اما جامعه نباید فریب عملیات روانی را بخورد

بومی سازی و بازآماد اتصالات بدنه میانی بوئینگ ۷۳۷ در صنایع هوایی وزارت دفاع

متخصصان شرکت صنایع هواپیمایی وزارت دفاع تکنولوژی بازسازی قسمت اتصالات میانی از هواپیماها را که در انحصار چند کشور خارجی بود، بومی‌سازی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 14
کد خبر: ۱۶۳۷۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، متخصصان شرکت صنایع هواپیمایی وزارت دفاع با تکیه بر دانش بومی و توسعه زیرساخت های تعمیر و بازآمادسازی، تکنولوژی بازسازی قسمت اتصالات میانی از هواپیماها را که در انحصار چند کشور خارجی بود، بومی سازی کردند که این امر ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، موجب پروازی شدن ناوگان بوئینگ ۷۳۷ و ادامه ی پروازهای این مدل هواپیما در کشور شد.

 

گفتنی است؛ هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ در سال ۱۹۸۸ در منطقه ی هاوایی در حین فرود دچار سانحه شد و سقف هواپیما پس از جدا شدن از بدنه موجب فوت تعدادی از سرنشینان هواپیما شد. متخصصان صنعت هوایی علت این حادثه را فرسایش قسمتی از بدنه عنوان کردند که ضروری بود بعد از هر ۵۰ هزار ساعت پرواز قسمت اتصالات میانی این مدل هواپیما تعمیر و دوباره سازی شود./فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار