تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد؛ اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان جامانده بروزترین و جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ + جدول تعداد ثبت نام کنندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

قبض گاز ۱ میلیون و ۲۶۰ هزار خانوار رایگان است+ جزئیات

قبض گاز ۱ میلیون و ۲۶۰ هزار خانوار رایگان است+ جزئیات مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در مجموع حدود یک میلیون و ۲۶۰ هزار مشترکِ تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مشمول بند (ک) تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱ قرار می گیرند و بر این اساس قبض گازشان رایگان است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 16
کد خبر: ۱۶۳۹۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: بر اساس بند (ک) تبصره 15 بودجه سال 1401، گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی رایگان است. منابع لازم برای این امر و تحقق این بند قانونی از طریق افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف تأمین می‌شود.

 

مجید چگنی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: حدود 935 هزار مشترک کمیته امداد از این بند قانونی استفاده می‌کنند، همچنین مددجویان سازمان بهزیستی نیز 324 هزار مشترک هستند که در مجموع حدود یک میلیون و 260 هزار مشترک تحت پوشش این بند قانونی، گازشان رایگان است.

 

وی تأکید کرد: از کمیته امداد و سازمان بهزیستی درخواست کردیم مشترکان جامانده را به لیست‌شان اضافه کنند و اگر افرادی تحت پوشش این دو نهاد مهم هستند و هنوز از قبض رایگان استفاده نمی‌کنند، معرفی شده تا به لیست اضافه شده و تحت پوشش قرار بگیرند.

 

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود 600 میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند.

 

چگنی تأکید کرد: در 24 ساعت گذشته، استان تهران بالاترین مصرف گاز را داشته و استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و مازندران در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. امیدواریم مردم کمک کنند که این مقدار کاهش یابد تا در گازرسانی به سایر بخش‌ها از جمله صنعت، با محدودیت مواجه نشویم./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار