فعالیت‌های فرودگاه دمشق از سرگرفته شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

فعالیت‌های فرودگاه دمشق از سرگرفته شد

وزارت حمل و نقل سوریه از تعمیر بخش‌های آسیب دیده فرودگاه دمشق و بازگشت وضعیت عادی به این فرودگاه بعد از حمله موشکی بامداد امروز رژیم اسرائیل خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۲ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 02
کد خبر: ۱۶۶۴۵۱

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد که تمامی فعالیت‌ها و پروازهای فرودگاه بین المللی شهر دمشق از ساعت 9 امروز به وقت محلی به حالت اولیه بازگشته است.

 

رژیم اسرائیل بامداد امروز دوشنبه (ساعت 2 بامداد به وقت دمشق) با چند موشک به این فرودگاه حمله کرد و این حمله باعث شهادت دو سرباز سوری و زخمی شدن دو تن دیگر شد.

 

در این حمله، فرودگاه دمشق از دسترسی خارج شد. این سومین حمله رژیم اسرائیل به فرودگاه دمشق است که منجر به وارد آمدن خسارت و اختلال در فعالیت‌ها و پروازهای آن می‌شود.

 

در بیانیه وزارت حمل و نقل سوریه آمده است: «نیروهای کادر با همکاری مقامات و مؤسسات مربوطه خسارت‌های ناشی از حمله بامدادی اسرائیل به فرودگاه را برطرف و اقدام به تعمیر بخش‌های آسیب دیده کردند و هم‌زمان با تداوم عملیات تعمیر در بخش‌های آسیب دیده دیگر، فعالیت‌های فرودگاه از سر گرفته شد.»/ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار