زمانی: اصلاح‌طلبان فراکسیون امید به‌دنبال بهره‌برداری انتخاباتی از «فتنه» هستند-راهبرد معاصر

زمانی: اصلاح‌طلبان فراکسیون امید به‌دنبال بهره‌برداری انتخاباتی از «فتنه» هستند

سخنگوی جمعیت جوانان متحد اسلامی با بیان اینکه فتنه ۸۸ نقطه سیاهی در کارنامه اصلاحات است، گفت: پس از گذشت 10 سال و در آستانه انتخابات، اصلاح‌طلبان فراکسیون امید به‌دنبال بهره‌برداری سیاسی و انتخاباتی از فتنه هستند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۹ - ۲۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 17
کد خبر: ۱۶۶۷۸

به گزارش راهبرد معاصر ، حامد زمانی سخنگوی جامعه جوانان متحد اسلامی ، با اشاره به خبر حضور محمدرضا خاتمی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: در چهار سال گذشته فراکسیون امید مجلس یا هیچ عملکردی نداشته و یا بستر حاشیه‌سازی‌های مختلف شده است.

 

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ نقطه سیاهی در کارنامه جریان اصلاحات است، گفت: پس از گذشت ۱۰ سال از این لکه ننگ در پرونده اصلاح‌طلبان که هنوز نیز آثار شوم آن در کشور مشاهده می‌شود، اصلاح‌طلبان فراکسیون امید به دنبال بهره‌برداری سیاسی و انتخاباتی از فتنه هستند.

 

زمانی افزود: پس از اینکه محمدرضا خاتمی ادعای تقلب ۸ میلیونی در انتخابات سال ۹۸ را مطرح کرد و قوه قضاییه با رویکردی اصولی این ادعا را به محکمه قضاوت کشاند، اصلاح‌طلبان دچار سردرگمی شدند و با طرح ادعاهایی ضد و نقیض سعی کردند که خود را حق به جانب جلوه داده و ادعای ۱۰ سال پیش خود را دوباره زنده کنند ولی تمام اسناد بر علیه این ادعای آنها بود؛ بنابراین نتوانستند از آن بهره برداری لازم را بکنند.

 

سخنگوی جمعیت جوانان متحد اسلامی با بیان این که سوار شدن اصلاحات بر دوقطبی‌های کاذب، به مدد اصلاح‌طلبان در انتخابات نخواهد آمد، تصریح کرد: نمایندگان مستقل و انقلابی مجلس باید با رویکرد فراکسیون امید که حامی فتنه‌گران است مقابله کرده و به اعضای این فراکسیون در این باره هشدار دهند.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار