گل‌محمدی:در بازی با نساجی هدف ما برد و گرفتن ۳ امتیاز است-راهبرد معاصر

گل‌محمدی:در بازی با نساجی هدف ما برد و گرفتن ۳ امتیاز است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما باید برابر تیم نساجی تمرکز خود را حفظ کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۱۴ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 04
کد خبر: ۱۶۶۹۵۳

به گزارش راهبرد معاصر یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی برابر تیم نساجی اظهار کرد: این بازی آخرین بازی ما در نیم فصل است. بازی‌ها حساس شده و نساجی هم با کادرفنی خوب و بازیکنان خوب نتایج خوبی گرفته است. آنها تاکتیکی هستند و بازی سختی برای ما خواهد بود. مثل بازی قبل تمرکز خودمان را باید حفظ کنیم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: هر ۳ امتیازی در این مقطع بسیار مهم است. هدف ما برد و گرفتن ۳ امتیاز است اما این کار سخت خواهد بود. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

گل‌محمدی درباره تیم ملی و اینکه به شما پیشنهادی داده شده تا سرمربی تیم ملی شوید، گفت: نه با من هیچ صحبتی نشده است.

او درباره مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر تصریح کرد: او مشکلی ندارد و دیروز و امروز هم تمرین کرد. فکر می‌کردیم شرایط او‌ بد باشد اما به بازی فردا می‌رسد.

گل‌محمدی درباره وضعیت عیسی آل‌کثیر هم تصریح کرد: او مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت. او باید در بازی‌های تدارکاتی و تمرینات حضور داشته باشد. این کارها یک ماه زمان بر خواهد بود. عیسی شرایط سختی داشته و باید از نظر بدنی و ذهنی در شرایط خوبی باشد.

اودرباره علی علیپور و احتمال بازگشت به پرسپولیس گفت: درباره نقل و انتقالات صحبتی ندارم چون اکنون نیم فصل تمام نشده و بعد بازی حذفی داریم. تمرکز ما روی این ۲ بازی است. اسامی مطرح شده همه گمانه‌زنی است و هنوز لیستی به باشگاه داده نشده. تا بعد از بازی حذفی حتما باشگاه صحبت خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مرتضی پورعلی گنجی و احتمال جدایی از تیم افزود: وقتی بازیکنی به پرسپولیس می‌آید دوست دارد مقابل هواداران بازی کند. او هم دوست داشت مقابل هواداران بازی کند. بندی برای جدایی ندارد و امسال در پرسپولیس خواهد بود.

گل‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: با تیم نساجی که تیم خوبی است بازی داریم. افتخار داشتم با حمید مطهری که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید کار کنم. او هر روز پیشرفت می‌کند و از او ممنونم./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده