سعید محمد مشاور فتاح شد-راهبرد معاصر
بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم

سعید محمد مشاور فتاح شد

طی حکمی از سوی فتاح، «سعید محمد»، مشاور رئیس بنیاد مستضعفان شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۷ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 07
کد خبر: ۱۶۷۲۸۰

به گزارش راهبرد معاصر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح با صدور حکمی، سعید محمد را به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان منصوب کرد.

در متن این حکم انتصاب آمده است: «با عنایت به مراتب تخصص، شایستگی و تجارب ارزنده، جنابعالی را به عنوان «مشاور رئیس بنیاد» منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از تمامی ظرفیت‌های بنیاد در اجرای سیاست‌ها و انجام امور محوله موفق و موید باشید».

لازم به ذکر است محمد، پیش‌تر دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور بود و فرماندهی قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا را نیز در کارنامه دارد./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده