تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد؛ اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان جامانده بروزترین و جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ + جدول تعداد ثبت نام کنندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

هشدار وزیر نفت به پرمصرف‌های گاز

هشدار وزیر نفت به پرمصرف‌های گاز وزیر نفت ضمن درخواست از مردم برای مدیریت مصرف گاز بار دیگر تاکید که با پُرمصرف‌ها برخورد خواهد شد و گفت: دولت این کار را از خودش شروع کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۱ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 11
کد خبر: ۱۶۷۹۳۱

به گزارش راهبرد معاصر، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هوای بسیار سرد و یخبندان شدید در برخی از استان‌ها روبرو هستیم که ماندگاری آن زیاد است.

 

وی در ادامه از مردم خواست تا در مصرف گاز صرفه‌جویی و بهینه مصرف کنند و بیان کرد: با کاهش یک درجه دمای محیط کار و زندگی، 25 میلیون متر مکعب گاز صرفه‌جویی خواهد شد.

 

وزیر نفت با بیان اینکه حدود 26 میلیون مشترک مصرف گاز خانگی، تجاری و... در کشور داریم و روزانه حدود 630 میلیون متر معکب معادل 3 میلیون و 750 هزار بشکه نفت مصرف می‌شود، افزود: هر جا که مصارف خارج از الگو باشد، ابتدا اخطار می‌دهیم و سپس قطع می‌کنیم.

 

اوجی همچنین گفت: ابتدا هم از خودمان و از دولت، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی شروع کردیم. بیش از 10 هزار واحد مورد برخورد قرار گرفتند. دستورالعمل مصرف گاز و روش‌های آن یک ماه پیش توسط معاون اول رئیس‌جمهوری به تمامی وزارتخانه‌ها اعلام شده است.

 

وی عنوان کرد: وزارت نفت تمام تلاشش را کرده است تا گاز به همه برسد و قطع نشود. کارکنان صنعت نفت و شرکت گاز شبانه‌روز در حال تلاش هستند و از تولید حداکثری گاز مراقبت می‌کنند. 4 هفته است که به کارکنان حوزه گاز اجازه ندادم به منزل بروند. تمامی پالایشگاه‌های گازی با حداکثر ظرفیت در حال تلاش و تولید هستند.

 

وزیر نفت با یادآوری اینکه در پیک مصرف گاز هستیم، گفت: توزیع مصرف گاز در حال مدیریت است. خط قرمز ما بحث خانگی است و برحسب دستور ریاست‌جمهوری گاز خانگی مردم اولویت نخست وزارت نفت و شرکت ملی گاز است./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار