به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی، تیتر یک امروز خود را به عادل فردوسی پور و لزوم شفاف سازی وی در قبال درآمدهای این برنامه اختصاص داد.
در این گزارش درآمدهای جانبی برنامه 90 نظیر تبلیغات سایت، اپلیکیشن و کانال و پیامکهای این برنامه تخمین زده شده و فرهیختگان مدعی شده که درآمد تقریبی 30 میلیارد تومانی از تبلیغات حاصل شده که در گزارشات رسمی به آنها اشاره ای نشده است.فرهیختگان در این گزارش که با تیتر «عادل و صداوسیما در چالش شفافیت» منتشر شده، با اشاره به ادعاهای فردوسی پور که اعلام کرده بود درآمد دیگری از برنامه 90 به جزء قرارداد با صداوسیما ندارد، چند سوال و ابهام مطرح کرده است که به نظر می رسد، پاسخگویی مسئولین صداوسیما و مجریان برنامه نود می تواند به روشن شدن موضوع بیانجامد.
منبع: فارس