موافقت کشورهای اروپایی با بسته دهم تحریم‌ها علیه روسیه-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

موافقت کشورهای اروپایی با بسته دهم تحریم‌ها علیه روسیه

نماینده سوئد خبر داد که کشورهای اتحادیه اروپا در سالگرد آغاز جنگ اوکراین، با بسته دهم تحریم‌ها علیه روسیه موافقت کردند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 25
کد خبر: ۱۷۴۳۵۵

به گزارش راهبرد معاصر. نماینده سوئد در اتحادیه اروپا بامداد شنبه خبر داد که کشورهای اتحادیه اروپا با بسته دهم تحریم‌ها علیه روسیه موافقت کردند.

 

«اورسولا فون‌درلاین» رئیس کمیسیون اروپا روز جمعه طی پیامی در سالگرد آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس، گفت کشورهای اروپایی به حمایت از اوکراین تا پایان جنگ ادامه می‌دهند.

 

فون‌درلاین با بیان اینکه دولت روسیه به‌دلیل آغاز جنگ با اوکراین با فشار زیادی مواجه است، توضیح داد: «ما به حمایت از اوکراین برای مقابله با تجاوز روسیه ادامه خواهیم داد. اوکراین قوی تر از همیشه است و پیروز خواهد شد زیرا متحدان در کنار آن خواهند ایستاد».

 

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وی ضمن لازم دانستن افزایش توان دفاعی کشورهای اروپایی، اظهار داشت: «اوکراین از اصول و ارزش‌های اروپا در برابر تجاوز روسیه دفاع می‌کند اما انزوای روسیه در سطح بین‌المللی با ادامه جنگ افزایش می‌یابد و اقتصاد آن به دلیل تحریم‌های ما رو به افول است»./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار