تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵ گرمای کشنده در اروپا؛ ۳ کشته در فرانسه و هشدار بی‌سابقه برای انگلیسی‌ها

آلمان رتبه دوم افسردگی در دنیا

آلمان رتبه دوم افسردگی در دنیا طبق بررسی محققان، آلمان دومین رتبه افسردگی را در دنیا دارد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 25
کد خبر: ۱۷۴۴۴۹

به گزارش راهبرد معاصر از کشوری که اشتراک نژادی با ایرانیان دارد، رتبه دوم افسرده‌ترین مردم دنیا را به خود اختصاص داده است.
آلمانی‌ها خود را آریایی می‌دانند. نژاد آریایی به نژادی گفته می‌شود که به یکی از زبان‌های هندو اروپایی سخن می‌گفتند. اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم مفهوم نژاد پرستانه این اصطلاح پر رنگتر شد و در نهایت در قالب نژاد برتر ایدئولوژی آلمان نازی نمود پیدا کرد.

نازی‌ها معتقد بودند که نژاد نوردیک (Nordic race) خالص‌ترین گونه یک دسته انسانی اولیه به نام هندو-اروپایی آغازین (Proto-Indo-Europeans) است.

پیوند نژادی میان ایران و آلمان در برخی منابع تاریخی و علمی تأیید شده است.

آلمان علی رغم باور عوام که کشوری پیشرفته نامیده می‌شود و از نظر شرایط رفاهی و بهداشتی برای مردم سرزمینش صاحب رتبه است، به دو دلیل در زمینه افسردگی مردمش در دنیا نیز رتبه دار است.

ابتدا کمبود ویتامین D به صورت نور خورشید که از عوامل مهم افسردگی است.

ویتامین D نقش حیاتی در سلامت انسان دارد. این ویتامین از طریق رژیم غذایی، مکمل‌ها و نور خورشید تأمین می‌شود.

کمبود ویتامین D می‌تواند به شدت بر سلامت جسمی و روانی فرد تأثیر بگذارد.

طبق گزارشات هواشناسی آلمان گاهی در فصل زمستان آلمانی‌ها حتی ۱۵۰ ساعت هم تابش آفتاب را تجربه نمی‌کنند و عموما زمستان‌های تاریکی برای اهالی خود به همراه دارد.

دلیل دوم تفاوت‌های عقیده‌ای و فرهنگی در این کشور و آزادی‌های مدیریت نشده ، جامعه‌ عوام مردم را اسیر افکار تاریک و دل سرد کننده کرده است.

در آلمان فرقه‌های مختلف همچون شیطان پرستی و گروه‌های اقلیت فضای عملکردیشان را به راحتی رواج می‌دهند و همین امر باعث افزایش افسردگی و رواج آن میان اهالی آلمان شده است.

منبع: سایت دیتا هلث/باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار