ترفند جدید اصلاح‌طلبان برای کسب کرسی‌های مجلس یازدهم-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

ترفند جدید اصلاح‌طلبان برای کسب کرسی‌های مجلس یازدهم

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: اصلاح‌طلب‌ها قصد دارند با ترفندی جدید، با استفاده از گزینه‌های ناشناخته و با تابلوی اصولگرایی در انتخابات مجلس یازدهم حضور پیدا کنند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 27
کد خبر: ۱۷۵۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی  گفت: در گفتگوهایی که در مجلس توسط نمایندگان اصلاح‌طلب مطرح می‌شود، این موضوع همواره از سوی آنها بیان می‌شود که مجلس یازدهم در اختیار اصولگرایان خواهد بود.

 

وی افزود: اصلاح‌طلبان با توجه به عملکردشان در مجلس دهم امیدی به کسب کرسی در مجلس یازدهم ندارند و سعی دارند تا با تابلوی اصولگرایی وارد عرصه انتخابات مجلس یازدهم شوند.

 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ترفند آنها برای انتخابات مجلس این است که از چهره‌های ناشناخته، تحت عنوان اصولگرایی استفاده کنند و با تابلوی این جریان وارد عرصه انتخابات شوند. آنها می‌گویند ما را که به مجلس بعد راه نمی‌دهند و بهتر است از این روش استفاده کنیم.

 

پورمختار خاطرنشان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلاح‌طلبان عنوان می‌کنند که افراد ناشناخته را تحت عنوان اصولگرا وارد عرصه انتخابات مجلس یازدهم کنیم و این جریان را در مقابل جریان اصولگرای اصلی قرار دهیم و درواقع اصولگرایان را به جان هم بیندازیم.

 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اصلاح‌طلبان در صدد هستند تا به عنوان اصولگرایان تقلبی وارد عرصه انتخابات مجلس یازدهم شوند و بعد از رای آوردن عَلَم اصلاح‌طلبی خود را بلند کنند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
قبلی ها هیچ نکردند مگر افاد جدید
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار