ترفند جدید اصلاح‌طلبان برای کسب کرسی‌های مجلس یازدهم-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

ترفند جدید اصلاح‌طلبان برای کسب کرسی‌های مجلس یازدهم

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: اصلاح‌طلب‌ها قصد دارند با ترفندی جدید، با استفاده از گزینه‌های ناشناخته و با تابلوی اصولگرایی در انتخابات مجلس یازدهم حضور پیدا کنند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 27
کد خبر: ۱۷۵۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی  گفت: در گفتگوهایی که در مجلس توسط نمایندگان اصلاح‌طلب مطرح می‌شود، این موضوع همواره از سوی آنها بیان می‌شود که مجلس یازدهم در اختیار اصولگرایان خواهد بود.

 

وی افزود: اصلاح‌طلبان با توجه به عملکردشان در مجلس دهم امیدی به کسب کرسی در مجلس یازدهم ندارند و سعی دارند تا با تابلوی اصولگرایی وارد عرصه انتخابات مجلس یازدهم شوند.

 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ترفند آنها برای انتخابات مجلس این است که از چهره‌های ناشناخته، تحت عنوان اصولگرایی استفاده کنند و با تابلوی این جریان وارد عرصه انتخابات شوند. آنها می‌گویند ما را که به مجلس بعد راه نمی‌دهند و بهتر است از این روش استفاده کنیم.

 

پورمختار خاطرنشان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اصلاح‌طلبان عنوان می‌کنند که افراد ناشناخته را تحت عنوان اصولگرا وارد عرصه انتخابات مجلس یازدهم کنیم و این جریان را در مقابل جریان اصولگرای اصلی قرار دهیم و درواقع اصولگرایان را به جان هم بیندازیم.

 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اصلاح‌طلبان در صدد هستند تا به عنوان اصولگرایان تقلبی وارد عرصه انتخابات مجلس یازدهم شوند و بعد از رای آوردن عَلَم اصلاح‌طلبی خود را بلند کنند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
قبلی ها هیچ نکردند مگر افاد جدید
تحلیل های برگزیده