«معراج ۵۳۲»؛ جدیدترین پهپاد انتحاری نیروی زمینی سپاه-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

«معراج ۵۳۲»؛ جدیدترین پهپاد انتحاری نیروی زمینی سپاه

پهپاد انتحاری معراج ۵۳۲،‌ با برد ۴۵۰ کیلومتر قادر است تا ارتفاع ۱۲ هزار پا به مدت ۳ ساعت پرواز کند و با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 09
کد خبر: ۱۷۸۹۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی کوهستانی مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه  از آزمایش موفقیت آمیز پهپاد انتحاری «معراج 532» خبر داد.

 

وی افزود: این پهپاد از سری پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه است که توسط متخصصان جوان جهاد خوکفایی نزسا طراحی و تولید شده است.

 

سردار کوهستانی ادامه داد:‌ پهپاد انتحاری معراج 532،‌ پهپادی با موتور پیستونی است که برد یک طرفه آن 450 کیلومتر است. این پهپاد قادر است تا ارتفاع 12 هزار پا به مدت 3 ساعت پرواز کند و این پهپاد به شیوه تیک آف پرتاب از روی خودرو به پرواز در می‌آید.

 

مسئول جهاد خودکفایی نزسا تصریح کرد: این پهپاد با سرجنگی 50 کیلوگرمی خود قادر است با دقت بالا اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار دهد. همچنین نوع طراحی بدنه این پهپاد به گونه‌ای است که از نوع پهپادهای eazy setup( نصب و سرهم کردن آسان) است که به همین دلیل مدت زمان آماده سازی آن توسط کاربر کاهش می‌یابد و همین موضوع موجب افزایش سرعت عکس العمل و بکارگیری آن می‌‌شود.

«معراج ۵۳۲»؛ جدیدترین پهپاد انتحاری نیروی زمینی سپاه

«معراج ۵۳۲»؛ جدیدترین پهپاد انتحاری نیروی زمینی سپاه

سردار کوهستانی تصریح کرد: روند توسعه حوزه پهپادی در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه با سرعت خوبی به پیش می‌رود و در آینده نزدیک نیز پهپادهای رزمی، آموزشی و انتحاری دیگری به سازمان رزم پهپادی نزسا افزوده خواهد شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار