استقلال حریف محبوب این پرسپولیسی است!-راهبرد معاصر

استقلال حریف محبوب این پرسپولیسی است!

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس بیشترین کلین شیت را مقابل استقلال داشته است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 10
کد خبر: ۱۷۹۱۷۴

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا بیرانوند یکی از بهترین‌های پرسپولیس در این فصل بوده و رکورددار کلین شیت در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است. علیرضا در دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و ملوان کلین شیت کرده و به رکورد ۱۰۰ کلین شیت در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر رسیده است. نکته جالب در خصوص علیرضا این است که او زودتر از هر دروازه بان دیگری به این رکورد دست پیدا کرده است و از این حیث یک رکورد جاودانه را از خودش به جای گذاشته است.

 

بیرانوند در ۳ فصل از رقابت‌های لیگ برتر موفق شده بیشترین کلین شیت را ثبت کند و از این نظر با مهدی رحمتی برابری می‌کند. نکته جالب در خصوص تیم‌هایی که علیرضا موفق شده بیشترین کلین شیت را مقابل آن‌ها به ثبت برساند، این است که استقلال حریف محبوب گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی به حساب می‌آید. علیرضا ۹ بار مقابل استقلال کلین شیت کرده و تراکتور با ۷ و ذوب آهن با ۶ کلین شیت در رتبه‌های بعدی حریفان محبوب بیرانوند قرار دارند.

 

همچنین هوادار و نساجی تنها تیم‌هایی هستند که علیرضا مقابل آن‌ها نتوانسته کلین شیت کند. پرسپولیس سوم اردیبهشت باید در یک بازی فوق العاده حساس که تعیین کننده قهرمان این فصل است ، به مصاف استقلال برود و دربی پایتخت را برگزار کند.

 

بیرانوند هم مقابل استقلال در پی ثبت دهمین کلین شیت خود است و باید دید علیرضا می‌تواند در این بازی بسیار مهم دروازه خود را بسته نگه دارد و به تیمش در راه رسیدن به صدر جدول کمک کند یا اتفاقات دیگری در این بازی خواهد افتاد./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده