یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی با حمایت نظامیان صهیونیست-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی با حمایت نظامیان صهیونیست

صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست در میانه تشدید تنش‌ها به مسجدالاقصی یورش بردند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 11
کد خبر: ۱۷۹۳۱۸

به گزارش راهبرد معاصر، صد‌ها شهرک نشین سحرگاه امروز (سه شنبه) ۱۱ آوریل ۲۰۲۳ با همراهی خاخام افراطی «یهودا گلیک» تحت حمایت شدید سربازان اشغالگر گروه گروه به مسجد الاقصی یورش بردند؛ و منابع بیت المقدس گزارش دادند که نیرو‌های اشغالگر به صحن مسجد مبارک الاقصی یورش بردند تا از تهاجم شهرک نشینان در روز ششم عید فصح محافظت کنند.

 

این منابع گفتند: شهرک نشینان در صحن‌های مسجد الاقصی رفتار تحریک آمیز و رقص تلمود انجام می‌دهند که خشم فلسطینی‌ها را برانگیخته است.

 

از دیروز بیش از ۱۵۰۰ صهیونیست تا کنون با تدابیر شدید امنیتی به صحن‌های الاقصی یورش بردند و مراسم تلمودی و رفتار‌های تحریک آمیز را اجرا کردند.

 

شایان ذکر است که نیرو‌های اشغالگر همچنان در حال هجوم به مسجد الاقصی و اخراج نمازگزاران و گوشه نشینان پس از حمله به نمازخانه القبلی هستند تا از هجوم شهرک نشینان افراطی محافظت کنند.

 

قبل از یورش پلیس رژیم صهیونیستی نیرو‌های ویژه و یگان‌های خود را در میدان‌های الاقصی و در دروازه‌های آن مستقر کرد تا برای تامین امنیت شهرک‌نشینان آماده شود. دیروز دوشنبه تعداد گروه‌های شهرک نشینی که به مسجدالاقصی هجوم بردند به ۲۳ نفر شامل ۱۵۳۱ شهرک نشین رسید در حالی که روز یکشنبه ۹۱۲ شهرک نشین به الاقصی هجوم بردند و تعداد یورش‌ها در دو روز گذشته به ۲۴۴۹ نفر رسیده است.

 

به گفته اداره موسوم به «کوه معبد»، تهاجمات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار