تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد؛ اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان جامانده بروزترین و جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ + جدول تعداد ثبت نام کنندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

نحوه گرفتن وام ۱۰۰ میلیونی بانک ملی ایران بدون ضامن + جزییات

نحوه گرفتن وام ۱۰۰ میلیونی بانک ملی ایران بدون ضامن + جزییات تمامی مستمری بگیران و حقوق بگیران بانک ملی که حقوق و مزایای خود را از این مجموعه دریافت می‌کنند امکان درخواست وام بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی را دارند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 17
کد خبر: ۱۸۰۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، آن دسته از متقاضیان وام بدون ضامن بانک ملی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید نامه کسر از حقوق تسهیلات کارت اعتباری را داشته باشند. متقاضیان باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه تشکیل بدهند. ضمنا افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه را بپردازند. این تسهیلات به ارائه ضامن رسمی احتیاجی ندارند اما فرد متقاضی باید رتبه اعتباری آ یا بی یا سی از بانک مرکزی داشته باشد. سود این تسهیلات ۱۸ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۴۸ ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است. کل سود تسهیلات، ۴۰ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۸ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۱۴۱ میلیون و ۴۹ هزار و ۹۹۸ تومان خواهد بود.

برخی از خدمات بانک ملی و دستاوردهای این مجموعه را بشناسید
بانک ملی ایران نخستین بانک ایرانی است که انواع خدمات بانکی و الکترونیک اعم از صندوق‌های اجاره‌ای، سوئیفت، سامانه بام سازمانی، سامانه بام شرکتی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس اجلاس سراسری مدیران ارزش آفرین در تحول توسعه کسب و کارهای ایران ۱۴۰۰، تندیس سپاس از حمایت‌های دلسوزانه از زلزله زدگان کرمانشاه، عنوان خط مشی سیستم مدیریت کیفیت آموزش و یادگیری و … را به دست آورد.

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
0
0
گرفتن وام فقط در یک ساعت! و این در حالی است که بنده متاسفانه بارها در باره بانک ملی شعبه نسیم شهر رباطر کریم به رئیس کل بانک مرکزی اعتراض کردم و پیام دادم ولی متاسفانه تاکنون پیگیری، بررسی و رسیدگی هیچ خبری نیست چرا؟
بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم، بازنشستگان تامین اجتماعی را تحریم کرده است که گواهی کسر حقوقی یا ضمانت تامین اجتماعی را قبول نمی کند چرا؟
چرا با گذشت بیش از 29 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟
وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یک ماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشسته با حقوق 12م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2358 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.
در ضمن پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار