به گزارش راهبرد معاصر؛ «سید جواد جهرمی» پیش از این به عنوان قائم مقام بورس کالای ایران در جهت ارتقای شفافیت بازارهای کالایی، حذف رانت ناشی از قیمتگذاری دستوری، پیگیریها در جهت عرضه کل سیمان و زنجیره فولاد کشور، عرضه خودرو و توسعه بازارهای مالی تلاشهای گستردهای داشت و جسارت و روحیه تحولگرایی جهرمی باعث شد تا اعضای هیات مدیره او را به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب کنند.
گفتنی است، «حامد سلطانی نژاد» در دوره مدیریت ۸ سالهاش در بورس کالای ایران، دستاوردهای متعددی را در جهت ارتقای جایگاه بورس کالا در اقتصاد ملی و توأمان رشد شفافیت در بازارهای کالایی به ارمغان آورد که رشد بیش از ۵۰۰ درصدی حجم معاملات بورس کالا از ۲۳ میلیون تن در سال ۱۳۹۴ به ۱۱۷ میلیون تن در سال ۱۴۰۱ موید عملکرد درخشان سلطانی نژاد است.