آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی

بانک‌های پرمصرف برق تهران شناسایی شدند/ از این تاریخ با پرمصرف ها برخورد می شود

بانک‌های پرمصرف برق تهران شناسایی شدند/ از این تاریخ با پرمصرف ها برخورد می شود مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر الزام ادارات، دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی به مدیریت مصرف انرژی، با حضور ۵۰ گروه اجرایی، شعب پرمصرف بانک‌های شهر تهران، شناسایی و فهرست برداری شد، از ۱۵ خردادماه با پرمصرف‌ها برخورد خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 26
کد خبر: ۱۸۱۱۵۳

به گزارش راهبرد معاصر، رامین پوریا اظهار کرد: مطابق با رویه ابلاغی سال گذشته و بر اساس مصوبه هیات دولت، کلیه دستگاه های اجرایی، بانک ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و سامانه های سرمایشی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در همین زمینه و با توجه به نزدیک شدن ایام گرم سال، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با هدف اطمینان از تامین برق مورد نیاز شهروندان و حفظ پایداری شبکه توزیع برق کلان شهر تهران با تدوین بالغ بر ۱۴۲ برنامه عملیاتی و کارشناسی، مدیریت بار و افزایش تاب آوری شبکه برق را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: در نخستین گام اجرایی عمومی در حوزه مشترکان اداری، طی مانوری یک روزه با حضور ۵۰ گروه ارزیاب، وضعیت مصرف برق یک هزار و ۹۰۰ شعبه بانک پایتخت به صورت میدانی و حضوری، رصد و فهرست این شعب با شرح تجهیزات برقی و وضعیت انشعاب و میزان مصرف برق صورت برداری شد.

پوریا گفت: طی این مانور علاوه بر ثبت اطلاعات مشترکان، اطلاع رسانی لازم در خصوص ضرورت و راهکارهای مدیریت مصرف برق به مدیران و نمایندگان شعب بانک های شهر تهران انجام شده است و تمامی این شعب، موظفند از نیمه خرداد ماه به صورت کامل و دقیق اقدام به اجرای طرح های مدیریت بار مطابق با مصوبه ابلاغی هیات دولت کنند.

به گفته وی، تنظیم سامانه های سرمایشی در دمای ۲۴ درجه سانتی گراد و خاموشی کامل این سامانه ها از ساعت ۱۲ ظهر از جمله الزامات اجرای طرح های مدیریت بار در بخش اداری است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن قدردانی از همراهی ارزنده مشترکان اداری در سال گذشته با اشاره به فرصت باقی مانده تا نیمه خردادماه به منظور اصلاح معایب و اعمال راهکارهای مدیریت مصرف برق، تاکید کرد: از ۱۵ خردادماه با تمامی مشترکان اداری که اقدام به کاهش مصرف برق مطابق با دستورالعمل داده شده نکنند مطابق با قوانین ابلاغی، برخورد جدی خواهد شد./ ایسنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار