شهادت اسیر فلسطینی در اعتصاب غذا در زندان رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

شهادت اسیر فلسطینی در اعتصاب غذا در زندان رژیم صهیونیستی

شیخ خضر عدنان، اسیر فلسطینی که در زندان رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرده بود صبح امروز و در هشتاد و هفتمین روز اعتصاب غذا به شهادت رسید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 02
کد خبر: ۱۸۲۰۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، شیخ خضر عدنان، اسیر فلسطینی که در زندان رژیم اشغالگر اعتصاب غذا کرده بود صبح امروز و در هشتاد و هفتمین روز اعتصاب، در زندان نیتسان از هوش رفت و پس از مدتی خبر شهادتش منتشر شد.

 

خبرنگار شبکه المیادین خبر داد: پس از انتشار خبر شهادت این اسیر فلسطینی و از اعضای جنبش جهاد اسلامی، ارتش اسرائیل سطح آماده باش خود را افزایش داد تا با واکنش‌های احتمالی مقابله کند.

 

وزارت اسیران و آزادگان فلسطینی اعلام کرد اداره زندان‌های اشغالگران صهیونیست رسما از شهادت شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی در زندان‌های این رژیم خبر داد. خضر عدنان از اعضای برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین از ۸۶ روز پیش در اعتصاب غذا به سر می‌برد و بامداد امروز در زندان نیستان بر اثر ضعف شدید از هوش رفت و به شهادت رسید.

 

این وزارتخانه افزود: شهادت خضر عدنان را به ملتمان فلسطین و امت‌های عرب و مسلمان تسلیت می‌گوییم.

 

نسرین سلمی خبرنگار المیادین در رام الله در کرانه باختری اشغالی نیز گفت: مساجد شمال غزه در پی اعلام خبر شهادت خضر عدنان در حال پخش صدای تکبیر از بلندگو‌ها هستند و شهادت عدنان را تبریک و تسلیت می‌گویند.

 

سخنگوی دفتر رسانه‌های اسیران فلسطینی نیز اعلام کرد اشغالگران صهیونیست مرتکب جنایت جدیدی در حق اسیران در زندان‌های صهیونیست‌ها شدند و عامل شهادت خضر عدنان هستند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده