ترکیه هتک حرمت مسجدالاقصی را محکوم کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ترکیه هتک حرمت مسجدالاقصی را محکوم کرد

وزارت خارجه ترکیه اقدام وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در هتک حرمت حرم شریف مسجد الاقصی را محکوم کرده و خواستار پایان دادن به این اقدامات شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 21
کد خبر: ۱۸۵۳۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای اقدام تحریک آمیز "ایتمار بن گویر" وزیر کابینه اشغالگران اسرائیلی به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام وزیر کابینه اسرائیل به همراه نیروهای امنیتی آن در خصوص حرم شریف را که ناقض حقوق بین المللی است به شدت محکوم می کنیم. رجز خوانی اعضای دولت اسرائیل درباره وضعیت تاریخی حرم شریف که تحریک آمیز و فاشیستی بوده به هیچ وجه قابل قبول نیست. دولت اسرائیل را یکبار دیگر به پایان هر چه سریعتر اقدامات تحریک آمیز علیه مسجد الاقصی و مسئولانه عمل کردن در این خصوص، فرا می خوانیم.

وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل صبح امروز به همراه تعدادی از صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی یورش برد و این اقدام او واکنش‌ کشورهای اسلامی و سازمان‌های مختلف را در پی داشت./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار