آماده‌باش هلال‌ احمر در ۵ استان کشور-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

آماده‌باش هلال‌ احمر در ۵ استان کشور

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۵ استان کشور به دنبال صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 22
کد خبر: ۱۸۵۵۰۹

به گزارش راهبرد معاصر، مرتضی مرادی‌پور با اشاره به انتشار هشدار سطح نارنجی هواشناسی، گفت: سازمان هواشناسی امروز، دوشنبه اول خردادماه، در ۵ استان کشور شامل کرمان، شرق فارس، شمال غرب هرمزگان، شمال خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، بارش‌ رگباری باران و وزش باد شدید، پیش‌بینی کرده است.

 

وی ادامه داد: بنا بر هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۵ استان کشور در حالت آماده‌باش قرار دارند.

 

مرادی‌پور افزود: به هموطنان توصیه می‌کنم که در مواد غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی تردد نکنند و از حضور و اطراق در حاشیه رودخانه خودداری کنند. همچنین بهتر است که قبل از اقدام به سفر و یا حضور در ارتفاعات، اخبار راه‌ها و هواشناسی را بررسی کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار