تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد

برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود

برق ادارات پرمصرف قطع می‌شود سخنگوی صنعت برق گفت: همه بخش‌های اداری که نسبت به رعایت مدیریت مصرف برق در ایام اوج بار بی‌توجه باشند با قطع برق روبرو خواهند شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 05
کد خبر: ۱۸۷۷۸۹

به گزارش راهبرد معاصر، مصطفی رجبی مشهدی افزود: بخش اداری که در مدیریت مصرف توجه لازم را نداشته و با قطع برق روبرو شده تنها در صورتی وصل مجدد برق خواهد شد که بالاترین مقام مسئول تعهد رعایت مصرف را به دهد.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این اسامی دستگاه‌های اجرایی که رعایت مصرف را نداشته باشند به هیئت وزیران اعلام خواهد شد.

 

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: تجربه سال گذشته نشان می‌دهد برخی دستگاه‌های اجرایی در شروع برنامه مدیریت مصرف دقت لازم را نداشته باشند؛ اما باگذشت زمان همکاری بیشتر خواهد شد.

 

رجبی مشهدی ابراز امیدواری کرد: امسال همه بخش‌های اداری از همان ابتدا رعایت مدیریت مصرف را داشته باشند تا با برخوردهای شرکت‌های توزیع در سراسر کشور روبرو نشوند.

 

به گزارش ایرنا، مصرف برق بخش اداری به‌صورت سالانه چیزی حدود 14 هزار میلیون کیلووات‌ساعت است و دوران اوج بار مصرف برق این بخش به 3 هزار مگاوات می‌رسد.

 

امسال مقرر است بخش اداری نقش پررنگی در صرفه‌جویی مصرف برق داشته باشند .

 

بر اساس مصوبه هیئت دولت بخش اداری موظف است از 15 خرداد امسال ساعت کاری خود را از 6 صبح تا 13 تغییر دهد.

 

برای اساس همه اداره‌های دولتی ملزم به خاموش‌کردن سیستم‌های سرمایشی در ایام غیر ساعت کاری هستند که این موضوع تا 60 درصد صرفه‌جویی در بخش اداری به همراه خواهد داشت، چراکه چیزی حدود 60 درصد مصرف برق اداره به سیستم‌های سرمایشی اختصاص دارد و انتظار می‌رود با روشن‌کردن این سیستم‌ها در زمان مناسب و خاموش‌کردن آن‌ها قبل از پایان ساعت اداری نقش مدیریت مصرف برق اداره‌ها در پایداری شبکه برق به شکل چشمگیری افزایش یابد.

 

همچنین در ساعت کاری امسال و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته اداره‌ها قرار است از طریق روش‌های مختلف صرفه‌جویی میزان مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته تا 30 درصد کاهش دهند./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار