با برترین های اسنوا بیشتر آشنا شویم-راهبرد معاصر

با برترین های اسنوا بیشتر آشنا شویم

تا انتهای این مقاله همراه انتخاب سنتر باشید تا با برترین های اسنوا بیشتر آشنا شویم و چند محصول جذاب این کمپانی ایرانی را معرفی کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 13
کد خبر: ۱۸۹۰۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسنوا از برندهای مطرح در طراحی و تولید لوازم خانگی است. این نام تجاری اکنون رنک اول برند لوازم خانگی ایرانی را به خود اختصاص داده و محصولات مختلفی را ارائه می کند. از جمله می توان به یخچال فریزر،‌ تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز،‌ جاروبرقی و محصولات توکار اشاره کرد.

 

معرفی برند برتر لوازم خانگی اسنوا

قبل از اینکه بخواهیم با برترین های اسنوا بیشتر آشنا شویم،‌ بهتر است یک معرفی اجمالی از این تولید کننده بزرگ ایرانی داشته باشیم. همه ما می دانیم در دوره کنونی به واسطه فراهم شدن تجهیزات مختلف و پیشرفت تکنولوژی،‌ سطح رفاه زندگی انسان ها به شدت افزایش یافته است. چه قصد پختن یک غذا را داشته باشید یا شستن ظروف،‌ البسه و تماشای فیلم،‌ یک وسیله خانگی برای هر کاری ساخته شده است.

 

در دوره کنونی لوازم خانگی نیازی جدا ناشدنی از زندگی انسان ها است و به همین خاطر شرکت های مختلفی در تولید این تجهیزات پیچیده فعالیت می کنند. در این میان و در بین چند شرکت برتر لوازم خانگی ایرانی، اسنوا نام برندی است که با ارائه ده ها محصول در دسته بندی های مختلف،‌ توانسته است حضور پایداری در صنعت لوازم خانگی ایران داشته باشد. به همین خاطر می خواهیم در ادامه این مقاله با برترین های اسنوا بیشتر آشنا شویم.

 

به طور خلاصه باید گفت اسنوا، برندی ایرانی ساخته شده در سال 1384 بوده که اکنون در مالکیت انتخاب الکترونیک می باشد. این مجموعه بیش از 1000 نمایندگی مجاز در سراسر ایران دارد که در کلان شهرهای مختلف واقع شده اند. همچنین 36 انبار و 60 دفتر منطقه ای با 20 هزار قطعه در نظر گرفته شده است که می توانند برای پشتیبانی مشکلات لوازم خانگی فروشی در سراسر ایران کافی باشند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت برای خرید محصولات این برند از فروشگاه انتخاب سنتر اقدام کنید.

 

با برترین های اسنوا بیشتر آشنا شویم

آشنایی با برند برتر لوازم خانگی اسنوا

 

با برترین های اسنوا بیشتر آشنا شویم (معرفی 4 محصول جذاب اسنوا)

حال می خواهیم با برترین های اسنوا بیشتر آشنا شویم؛‌ چراکه محصولات این برند باکیفیت، هزینه به نسبت رقابتی‌ تر داشته و می تواند در هر بخشی نیاز شما به وسایل خانه را برطرف کند. در این خصوص چند مدل از محصولات زیر را معرفی می کنیم که عبارتند از:

  • ماشین لباسشویی SWM-71W10: یکی از بهترین محصولات در بخش ماشین های لباسشویی اسنوا،‌ مدل SWM-71W10 نام دارد. این کالا در رنگ سفید ارائه شده و می تواند به لطف برنامه شستشو با بخار، البسه را بدون چین و چروک تحویل دهد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا و طراحی استاندارد، مهم ترین دلایل خرید این کالا می باشند.
  • یخچال فریزر SN4-2023: اگر به دنبال یک محصول با قیمت خوب در لوازم یخچال و فریزر اسنوا هستید، مدل SN4-2023 پیشنهاد عالی خواهد بود. این یخچال قیمت اقتصادی داشته و برای خانواده های کم جمعیت مناسب است. طراحی مدرن،‌ نمایشگر و عمر مناسب از جمله ویژگی های جذاب این محصول است. شما کاربران می توانید برای مشاهده قیمت ساید بای ساید اسنوا در مدل های مختلف آن، از سایت انتخاب سنتر اقدام کنید.
  • اجاق گاز SGC5-1101N Romina Series: این محصول در کنار قیمت بسیار خوبی که دارد، قادر است تمام نیازهای شما برای پخت و پز را با ارائه 5 شعله و 1 فر به صورت کامل برطرف کند. همچنین 2 جوجه گردان نیز برای آن قرار داده شده است و با یک تکه بودن رویه، به راحتی تمیز خواهد شد.
  • فر توکار SCE-3619: اگر بخواهیم با برترین های اسنوا بیشتر آشنا شویم لازم است از این محصول نیز نام برد. این نوع فر با دیزاین مشکی، رده انرژی A‌ و گنجایش 65 لیتری که دارد، تقریبا تمام نیاز یک خانواده را پوشش خواهد داد. همچنین با درنظر گرفتن پنل های دیجیتالی و ارائه 10 برنامه پخت، قابلیت گریل و امکان پخت جوجه گردان کاربری آن به شدت افزایش یافته است.

 

با برترین های اسنوا بیشتر آشنا شویم

آشنایی با برترین های اسنوا

 

بهترین محصولات برند اسنوا را از کجا تهیه کنیم؟

زمانی که با برترین های اسنوا بیشتر آشنا شویم،‌ قدم بعدی پیدا کردن یک فروشگاه معتبر برای خرید محصولات این برند است. یکی از معتبرترین فروشگاه های حاضر در شهر تهران، انتخاب سنتر نام دارد. این مجموعه علاوه بر عرضه محصولات اسنوا، انواع لوازم خانگی از برندهای دیگر اعم از دوو، بست، تکنوگاز و غیره را نیز ارائه می کند. یکی از مزیت های مهم انتخاب سنتر، امکان ارسال کالا در کمتر از 4 ساعت برای تهرانی ها و نهایت 2 روز برای شهرستانی ها است.

 

همچنین مشتریان می توانند برای مشاهده قیمت تلویزیون اسنوا و خرید حضوری لوازم خانگی، به 4 شعبه بزرگ انتخاب سنتر مراجعه کنند. هرکدام از این شعب به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی برندهای مذکور در تهران به شمار می آیند. شما می توانید با حضور کارشناسان فروش، در انتخاب و خرید های خود با ما مشورت کنید.

 

همچنین کاربران می توانند با مراجعه به سایت entekhabcenter.com اقدام به خرید آنلاین این محصولات نمایند. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر راجع به محصولات برندهای اسنوا دارید، بلاگ انتخاب سنتر با محتوای غنی خود پیرامون نقد و بررسی محصولات در خدمت شما خواهد بود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده