زلنسکی ضدحمله علیه روسیه را سخت دانست-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

زلنسکی ضدحمله علیه روسیه را سخت دانست

رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد نبرد ضدحمله علیه روسیه سخت شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 13
کد خبر: ۱۸۹۱۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد نبرد ضد حمله علیه روسیه در جبهه‌های شرقی و جنوبی اوکراین سخت شده است. با این وجود او مدعی شد اوکراین رو به جلو در حرکت است.

 

خبرگزاری فرانسه گزارش داد کی‌یف روز دوشنبه ادعا کرد روستا در شرق و جنوب اوکراین را از نیروی روسی پس گرفته است. با این وجود این رسانه‌ی فرانسوی تاکید کرد نمی‌توان درستی ادعای کی‌یف را ثابت کرد.

 

روسیه هفته گذشته اعلام کرد ضد حمله آغاز شده است. اما تا کنون آن را شکست خورده توصیف و تصاویری از خودروها و تانک های جنگی منهدم شده ساخت آمریکا و آلمان را منتشر کرده است.

 

سرهی چرواتی، سخنگوی فرماندهی ارتش شرق، گفت که نیرو‌های اوکراینی به ضدحمله در جناحین باخموت ادامه داده و نیرو‌های روسی را تا ۷۰۰ متر به عقب رانده اند.

 

روسیه اعلام کرد که ماه گذشته این شهر ویران شده را پس از برخی از خونین‌ترین درگیری‌ها در تهاجم کامل فوریه ۲۰۲۲ به تصرف خود درآورد.

 

هر دو طرف گفته اند که نیروهایشان در هفته گذشته خسارات سنگینی به یکدیگر وارد کرده اند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده