پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس

آب تهران وصل شد

آب تهران وصل شد مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای تهران گفت: هم‌اکنون جریان آب از سد امیرکبیر به سمت تصفیه‌خانه‌های تهران برقرار است و آب با بالاترین کیفیت به شبکه تزریق می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 14
کد خبر: ۱۸۹۳۴۹

به گزارش راهبرد معاصر؛  محسن اردکانی در گفت‌وگو با صدا و سیما با اشاره به آخرین وضعیت آب شرب تهران اظهار داشت: بر اثر ریزش هزاران تن سنگلاخ، جریان سد امیرکبیر بعد از 63 سال از زمان بهره‌برداری برای اولین‌بار مسدود شد.

 

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای تهران با اشاره به اثر این اتفاق گفت: 20 درصد از آب شرب تهران از سد امیرکبیر تأمین می‌شود و این مسئله می‌توانست تأمین آب 20 درصد جمعیت پایتخت را به مخاطره بیندازد.

 

وی افزود: طبق برآورد کارشناسان، بازگشایی انسداد رودخانه کرج هفته‌ها زمان لازم داشت، اما در یک عملیات پیچیده مهندسی، این توده سه روزه از مسیر رودخانه کنار گذاشته شد.

 

اردکانی با اشاره به اینکه مدیریت منابع آب سبب شد فقط 4 درصد از مناطق تهران با مسئله افت فشار مواجه شوند، بیان کرد: هم‌اکنون جریان آب از سد امیرکبیر به سمت تصفیه‌خانه‌های تهران برقرار است و آب با بالاترین کیفیت به شبکه تزریق می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای تهران در تشریح آخرین جزئیات تأمین آب شرب این شهر، گفت: اطمینان می‌دهم که هیچ محله‌ای بدون آب در تهران وجود ندارد. البته با توجه به اینکه شبکه در وضعیت اضطرار قرار گرفته، ممکن است نوسانات محدودی در برخی محلات به صورت موضعی رخ دهد که به سرعت برطرف خواهد شد.

 

اردکانی گفت: از مردم ابت این اتفاق پوزش می‌طلبم و از آنها می‌خواهم با صرفه‌جویی آب، شبکه را در رسیدن به حالت عادی یاری کنند./ فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار