آتش بيرانوند بر خرمن پرسپوليس-راهبرد معاصر

آتش بيرانوند بر خرمن پرسپوليس

آتش بيرانوند بر خرمنخبرورزشی: سپهر حیدری بازیکن پیشین تیم پرسپولیس با منتشر کردن یادداشت تند و تیزی علیه مدیرعامل پرسپولیس به حمایت از علیرضا بیرانوند پرداخته است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 16
کد خبر: ۱۸۹۵۴۹

به گزارش راهبرد معاصر, روز گذشته ماجرای اختلاف علیرضا بیرانوند و رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به سوژه داغ رسانه ها بدل شده است.


ظاهرا دروازه بان سرخ پوشان تهران پیگیر مطالبات معوقه خودش از مدیران این باشگاه بوده ولی به توافق نرسیده و به مشکل برخورده اند.

همین امر سبب شده حالا برخی از پیشکسوتان پرسپولیس با انتشار مطالبی به حمایت از علی رضا بیراوند بپردازند.


در همین خصوص سپهر حیدری کاپیتان اسبق پرسپولیس با منتشر کردن مطلب تندی علیه رضا درویش از او انتقاد کرده است.


او در این رابطه نوشت: «آقای مدیر یه تنه داری تیمی که کلی سختی و زحمت کشیده شده تا مدعی قهرمانی باشه رو یک شبه با رفتار آماتور و صحبتهای غیر حرفه ای و تمسخر از هم متلاشی میکنید


اگر این کاره نیستید که قبلا هم نشون دادید نیستید بزارید یک نفر دیگه با بازیکنان مذاکره کنه و حق تک تکشون رو باید پرداخت کنید تا با آرامش فصل بعد برای ٤ جام استارت قوی بزنند.»


واكنش مهدى عبدى

مهدی عبدی با انتشار یک استوری از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حمایت کرد.​


برگزاری جلسه ایجنت علیرضا بیرانوند و رضا درویش، طی ۲۴ ساعت اخیر در رسانه ها و به ویژه فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است. ناراحتی ایجنت بیرانوند از رضا درویش و شرح آن چه در جلسه گذشته با آب و تاب فراوان برای بیرانوند که در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می برد باعث شده تا شایعاتی پیرامون ناراحتی شدید این دروازه بان ملی پوش در برخی رسانه ها منتشر شود.


این درحالی است که رضا درویش در گفتگوی خصوصی که با برخی از خبرنگاران تاکید کرده پس از بازگشت بیرانوند از اردوی تیم ملی، در جلسه ای با او مشکلات را حل می کند و علیرضا مثل فرزند اوست.


اتفاقاتی که باعث شده تا برخی به حمایت از بیراوند پرداخته و مدعی شوند با توجه به ارقامی که دیگر دروازه بان های لیگ برتریدریافت می کنند، بیرانوند به عنوان بهترین دروازه بان ایران حق دارد ارقامی بالاتر دریافت کند و گروه زیادی نیز تاکید دارند با توجه به شناختی که از درویش دارند بهتر است به او اعتماد کرده و فضا را برای او سخت نکنند.


در این میان مهدی عبدی با انتشار یک استوری و حمایت از رضا درویش اقدام جالبی انجام داده که قطعا می تواند در آینده بازتاب زیادی داشته باشد./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده