جزئیات ضرب و شتم مأمور پلیس توسط یک متلک پران از زبان سردار رحیمی-راهبرد معاصر

جزئیات ضرب و شتم مأمور پلیس توسط یک متلک پران از زبان سردار رحیمی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات ضرب و شتم مأمور پلیس توسط یک متلک پران توضیحاتی داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 11
کد خبر: ۱۸۹۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛  سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران افسران تلاشگر عرصه جنگ نرم هستند، به تمام خبرنگاران درود می‌فرستم، بهترین‌های این‌ قشر در ایران در حال فعالیت هستند، چراکه در شرایطی کار می‌کنند که دارای امکانات دشمنان نیستند و توانستند آن‌ها را با تمام تجهیزات شکست دهند و این یک حقیقت است.

 

 وی با بیان اینکه مهمترین نیاز کشور امنیت است، افزود: در تلاش برای برقراری امنیت در داخل مرزها هستیم و این فعالیت‌ها به وسیله اصحاب رسانه در حال بازتاب دادن به جامعه است.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تلاش و هماهنگی خبرنگار و پلیس تضمین دهنده آرامش و امنیت ذهنی جامعه است.

 

سردار رحیمی تصریح کرد: ارائه شفاف خدمات و اطلاع رسانه انتظامی به جامعه موجب آگاهی مردم نسبت به عملکرد پلیس می‌شود.

 

رئیس پلیس پایتخت گفت: مهمترین مطلبی که باید بر آن تأکید کنیم، امنیت در پایتخت است، چرا که تهران اصلی‌ترین مرکز تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور است.

 


سردار رحیمی با بیان اینکه امنیت مانند خورشیدی است که بدون منت باید برای همه تأمین شود، گفت: اخلالگران منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره ضرب و شتم مأمور پلیس توسط یک مزاحم نوامیس تصریح کرد: این فرد به یک خانم در محدوده چهارراه ولیعصر(عج) متلک پرانی کرد که مأمور ما به این فرد تذکر داد که او ناموس مردم‌ است و چرا این اقدام را کرده‌ای؟

 

او با اشاره به دستگیری فرد مزاحم نوامیس افزود: این فرد پس از دستگیری به دادگاه معرفی شد و بر اساس حکم قضایی به دلیل اختلال در نظم عمومی با قرار وثیقه ۴۰۰ میلیون تومانی روانه زندان شد.

 

سردار رحیمی گفت: فیلمی از درگیری مأمور پلیس با متهم در فضای مجازی منتشر شد که جزئیات آن به نحوی است که بیان کردم.

 

او افزود: طرح انضباط شهری با هدف جمع آوری معتادان، بساط گستران شهری، کودکان خیابانی (کودکان خیابانی را با کودکان کار اشتباه نگیرید، چرا که این کودکان به صورت حلال در حال فعالیت هستند) در سطح شهر تهران به ویژه در خیابان‌های پیروزی، عبدل آباد، میادین تجریش، انقلاب، لویزان و غیره در حال اجراست و مأموران یگان امداد مسئولیت آن را برعهده دارند.

 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: شخصی که از درگیری مأمور پلیس با مزاحم نوامیس فیلم گرفته بود، اشتباه کرده است، چرا که مأمور ما کار خود را درست انجام داده است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار