آغاز پرداخت معوقه‌های فرهنگیان بازنشسته از ماه آینده + فیلم افزایش ۶ درجه‌ای دمای هوای تهران تا روز یکشنبه انهدام شبکه فساد مالی در یکی از ادارات قرچک ممنوعیت سراسری طبخ و عرضه کوسه و سفره‌ماهی هشدار وزش باد شدید و گرد و خاک در تهران طی ساعات آینده  ۸۸ ایرانی محبوس در زندان‌های مالزی به کشور منتقل شدند/ انتقال دو زندانی زن مالزیایی از ایران انتصاب سرپرست جدید دانشگاه تهران / محمدحسین امید کیست؟ چرا بیشتر مدارس فردا تعطیل شد؟ / احتمال تعطیلی مدارس تهران وجود دارد هشدار وزارت بهداشت در پی وقوع طوفان گرد و غبار مدارس این منطقه فردا چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تعطیل شدند گرد و غبار مدارس برخی شهرهای کردستان را سه‌شنبه تعطیل کرد تمام مدارس این استان فردا (سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت) تعطیل شد ثبت‌نام کلاس اولی‌ها به تعویق افتاد + فیلم نوبت صبح مدارس ۱۴ شهر خوزستان دوشنبه تعطیل شدند تاریخ بارش‌های بهاری در استان‌های مختلف؛ مردم مراقب باد شدید باشند

توضیح مترو تهران در خصوص عدم روغن‌کاری پله‌های برقی

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن کذب خواندن اخباری مبنی بر عدم روغن‌کاری پله‌های برقی مترو، درباره آن توضیح داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 18
کد خبر: ۱۹۰۰۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ در توضیح شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه آمده است: «۲۳ خرداد ۱۴۰۲ و پس از حادثه در پله برقی ایستگاه شهید بهشتی یکی از کانال‌های فضای مجازی در شیطنتی قابل‌تأمل بخش منقطع شده‌ای از صحبت‌های مهندس درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در نشست خبری ۲۰ اردیبهشت را به‌گونه‌ای منتشر کرد که گویی مسعود درستی پس از حادثه پله برقی در روز ۲۳ خرداد این حرف را زده است.

علی‌رغم توضیحات مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، این خبر اشتباه در شبکه‌های متعدد باز نشر پیدا کرد و امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تهران نیز به آن پرداخته شد.

لازم به توضیح است توجه به ایمنی شهروندان از اولویت‌های اصلی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و مدیرعامل آن است و قطعاً کوچک‌ترین کم‌کاری در این خصوص قابل‌پذیرش نیست.

مسعود درستی در نشست خبری خود در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام کرده بود: پله‌های برقی بعد از مدتی در اورهالشان نیاز به تعویض روغن دارند. ما در پایان سال گذشته که کار تعویض روغن را پیش گرفتیم، متوجه شدیم که بین دو تا سه سال از تاریخ انقضای روغن‌هایشان گذشته بود. در واقع، ما در بهمن و اسفند ۱۴۰۱ یک گام خیلی بزرگی برداشتیم و تمام پله‌های برقی را در خصوص این مسئله فنی احیا کردیم. مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه دنبال مقصر نیستیم و تلاش می‌کنیم تا دیگر چنین اتفاقی نیفتد، عنوان کرده بود: به پله برقی نیز همانند سایر تجهیزات باید رسیدگی کرد اگر این کار‌ها انجام نشود ممکن است عمر مفید، راندمان و کیفیت کاهش پیدا کند.

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه همواره تمام تلاش خود را برای حفظ ایمنی شهروندان در شهر زیرزمینی به کار می‌گیرد و در راستای بهره برداری ایمن با کمترین خرابی از تمام تجهیزات در اختیار از جمله بهره‌برداری از ۱۱۸۹ پله برقی، از هیچ تلاشی فروگذار نیست.» / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده