ابلاغیه وزارت کشور درباره نمایندگان اصلاح شد-راهبرد معاصر
افزایش ۲میلیارد دلاری واردات بنزین در سال گذشته آیت الله رئیسی: زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود حداد عادل: سیاست‌های توسعه‌ دریامحور موجب آبادانی جنوب کشور می‌شود سردار سلامی: بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی رقم خورد روزنامه اصلاح‌طلب: روحانی نه قدرت دارد، نه محبوبیت آیت الله رئیسی: قدم بعدیِ آزادسازی سواحل، رهاسازی سواحل نیست؛ بلکه آبادسازی است اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت امیر حیدری: امروز خط مقدم مبارزه با استکبار، توسعه علوم و فناوری است امیر نعمتی: قرارگاه جهادی فناوری‌های نوظهور در حوزه‌های دفاعی تشکیل شده است رئیس جمهور: بیش از ۳۰۰ واحد راکد تولیدی در استان مازندران احیا شده است سردار سلیمانی: روابط عمومی بسیج باید روابط عمومی مردم باشد دستور مخبر به وزیر صمت برای ساماندهی سامانه‌های متعدد حوزه تجارت حسینی‌پور انتصابش در معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را تایید کرد معاون وزیر دفاع: اجزای مختلف پهپادهای ساخت ایران بومی هستند دستور رئیس جمهور برای رفع موانع تامین مالی بخش تولید

ابلاغیه وزارت کشور درباره نمایندگان اصلاح شد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده تالش در خصوص ابلاغیه وزارت کشور مبنی بر عدم ورود نمایندگان به مسائل اجرایی در سال پایانی گفت: وزیر کشور ابلاغیه ۱۱ خرداد را اصلاح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 19
کد خبر: ۱۹۰۱۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، حسن محمدیاری نماینده رضوان‌شهر در جلسه علنی امروز قوه مقننه در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل (137) قانون اساسی عنوان کرد: به صراحت اصول قانون اساسی، رئیس جمهور و تمامی وزرا در قبال مجلس موظف هستند پاسخگو باشند.

 

وی خطاب به رئیس مجلس افزود: شما در جریان هستید که نمایندگان شهرهای کم برخوردار در جذب اعتبارات با چه مشکلاتی مواجه هستند، اساساً اگر همراهی قوه مجریه در کارها وجود نداشته باشد، امور اجرایی معطل می‌ماند. در این شرایط نمایندگانی که تاوان ناکارآمدی برخی مدیران اجرایی را می‌دهند مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند که به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 

نماینده رضوان‌شهر درمجلس ادامه داد:هر نماینده‌ای در قبال مردم مسئولیت دارد و شما به عنوان رئیس مجلس قسم یاد کردید از شأن و منزلت مجلس دفاع کنید.

 

محمدیاری خاطر نشان کرد:نمایندگان در حالی در حوزه‌های انتخابیه مشکل دارند که همین همراهی ظاهری نیز از نمایندگان گرفته شده و براساس بخشنامه وزارت کشور عنوان شده که نماینده‌ای که یک سال از فرصت خدمت او باقی مانده و باید در خدمت نظام باشد، با او همراهی صورت نگیرد.

 

* قالیباف: وزیر کشور ابلاغیه درباره عدم ورود نمایندگان در امور اجرایی را اصلاح کرد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به اخطار نماینده رضوان‌شهر گفت:روز گذشته این موضوع را تذکر دادم و وزیر کشور ابلاغیه 11 خرداد ماه را اصلاح کرد. نمایندگان اجازه دهند ایشان از اردبیل بازگردند و ما خدمتشان هستیم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده