مرگ دلخراش دختر جوان هنگام فرار از چنگال راننده سنگدل تاکسی در تهران-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

مرگ دلخراش دختر جوان هنگام فرار از چنگال راننده سنگدل تاکسی در تهران

دختر جوان که قصد داشت از چنگال یک راننده تاکسی در خیابان میرزای شیرازی فرار کند، دچار حادثه شد و به کام مرگ فرو رفت.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 19
کد خبر: ۱۹۰۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ اردیبهشت ماه سال جاری، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های مرکز تهران مرگ مشکوک زن جوانی را روی تخت بخش اورژانس با تماس تلفنی به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی جنایی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد زن جوانی مواجه شدند که براثر شدت جراحات وارده فوت کرده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد زن جوان به دلیل جراحت در یک حادثه توسط امدادگران اورژانس از خیابان میرزای شیرازی به این مرکز درمانی منتقل شده است.

بدین ترتیب تیم جنایی برای تحقیقات میدانی راهی محل حادثه شدند و فیلم دوربین‌های مداربسته موجود را هدف بازبینی قرار دادند که در آن مشخص شد، متوفی سوار بر یک تاکسی در حال حرکت بوده و قصد داشته تا با مقاومت از وسیله نقلیه موردنظر خارج شود، اما با قفل بودن درب‌ها مواجه است.

در ادامه مشخص شد، دختر جوان هنگامی که متوجه شده درب‌ها قفل است به سختی خود را از پنجره صندلی کنار راننده تاکسی به آسفالت پرتاب کرده و پس از این حادثه مرگبار راننده بی‌رحم این وسیله نقلیه با بی‌توجهی به مسیر خود ادامه داده و نهایتا متواری شده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و صحنه جرم واقع در خیابان میرزای شیرازی، قاضی جنایی دستور داد تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا هویت متهم شناسایی و سپس او دستگیر شود.

 تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط قاضی وحید ناصری از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی ادامه دارد و اقدامات برای دستگیری متهم پرونده آغاز شده است. / تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گاوصندوق باید ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
0
0
یعنی تو خیابون میرزای شیرازی یک مرررررد نبوده که وقتی تقلای اون خانم را که تا بیرون پریدن از شیشه جلو رفته بوده دیده بپیچه جلوی اون تاکسی و راننده را از شیشه بکشه بیرون و پاره اش کنه؟؟ خدا وکیلی هر کی اونجا این منظره را دیده و تونسته ازش بگذره اصلا ایرانی نیست
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار