اعلام زمان برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

اعلام زمان برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام

در شرایطی که همه در انتظار اعلام رسمی نام جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال هستند، رسانه رسمی این باشگاه به شکل عجیبی و بدون اعلام رسمی انتخاب نکو عنوان سرمربی، زمان برگزاری مراسم معارفه وی را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۲ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 21
کد خبر: ۱۹۰۴۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ در این اطلاعیه آمده است که عصر فردا (چهارشنبه) نشست خبری حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه، جواد نکونام، برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت ۱۵ و در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بانک شهر واقع در میدان فردوسی و با حضور اصحاب محترم رسانه برگزار می‌شود.

در ادامه نیز باشگاه استقلال از خبرنگارانی که خواستار حضور در این مراسم هستند خواسته است تا با ارسال مدارک خود، جهت حضور در این مراسم ثبت نام کنند.

در بخش پایانی این اطلاعیه نیز آمده است که با توجه به گنجایش سالن مذکور، تنها افرادی که به باشگاه استقلال معرفی شده‌اند، با همراه داشتن مدرک شناسایی امکان حضور در این مراسم را خواهند داشت.

این در شرایطی است که باشگاه استقلال هنوز اطلاعیه و یا بیانیه رسمی مبنی بر انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم منتشر نکرده است./ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده