دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر کویت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر کویت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با نخست‌وزیر کویت دیدار و گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 21
کد خبر: ۱۹۰۵۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی سیاسی و در سومین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس در کویت حضور دارد با «شیخ احمد نواف الاحمد الصباح» نخست وزیر کویت دیدار و گفتگو کرد.

این نخستین سفر رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران به کویت است. وی پیش از این در سفر به قطر و عمان با مقامات این کشور‌ها ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را بررسی کرد و درباره اوضاع منطقه و تحولات بین‌المللی به رایزنی پرداخت.

امیرعبداللهیان بامداد سه‌شنبه ۳۰ خرداد در بدو ورود به دوحه در توئیتر نوشت: استمرار توسعه همه‌جانبه روابط با همسایگان یکی از محور‌های بنیادی در دکترین سیاست خارجی متوازن دولت است. همسایگان ایران از ظرفیت اقتصادی، تجاری و سیاسی پراهمیتی بهره‌مند هستند.

علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس، مجتبی بنی اسدزاده مشاور وزیر امور خارجه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امیرعبداللهیان را در این سفر همراهی می‌کنند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار