پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت

مصرف ۳۶ درصد از برق کشور در بخش صنعتی

مصرف ۳۶ درصد از برق کشور در بخش صنعتی مدیر مرکز بار و انرژی کشور گفت: صنایع در طول سال ۳۶ درصد برق کشور را مصرف می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۵ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 21
کد خبر: ۱۹۰۶۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی درفشیان ­با اشاره به روند افزایشی دمای هوا که بر مصرف برق موثر است، گفت: برای تامین برق کشور در این شرایط، برنامه‌های مدیریت مصرف مختلفی در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها مربوط به مدیریت مصرف صنایع کشور می‌شود.

او افزود: تقریبا ۹۰ درصد از واحد‌های صنعتی که حدود ۵۸۰ هزار واحد هستند، کاملاً از مشارکت در این برنامه‌ها معاف هستند و ۱۰ درصد باقی مانده، مربوط به ۳۰۰ واحد بزرگ و انرژی بر مانند صنایع فولادی، سیمانی، آلومینیوم، مس و این قبیل صنایع می‌شود.

مدیر مرکز بار و انرژی کشور ادامه داد: برنامه‌های دقیقی را از ۱۵ خرداد برای آن‌ها اجرا کرده‌ایم که در این برنامه‌ها سعی شده با حداقل میزان محدودیت، بتوانیم پایداری شبکه برق را حفظ کنیم و صنایع هم بتوانند برنامه تولید خود را به شکل حداکثری انجام دهند.

وی اظهار کرد: در این برنامه‌ها، صنایع بزرگ می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا هشت صبح بدون هیچ محدودیتی، حتی بیش از قرارداد و انشعاباتی که از وزارت نیرو خریداری کرده اند، برق مصرف کنند؛ در سایر ساعات هم با برنامه ریزی بهینه اوج مصرف خود را جابه‌جا کنند.

درفشیان گفت: ۳۶ درصد از مصرف برق کشور در طول سال به صنایع اختصاص داده می‌شود./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار