درویش:بیرانوند در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند-راهبرد معاصر

درویش:بیرانوند در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند و جایی غیر از این تیم را برای او متصور نمی‌شویم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۳ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 24
کد خبر: ۱۹۰۹۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا درویش پس از عیادت از علیرضا بیرانوند پس از عمل جراحی فک این بازیکن، اظهار داشت: او علاوه بر اینکه بازیکن پرسپولیس است، سرمایه ملی ایران محسوب می‌شود و ما با بازیکنانمان سوای قرارداد، انس گرفته‌ایم. به‌عنوان بزرگتر وظیفه داریم که به شرایط آنان سرکشی کنیم. دعا می‌کنیم علیرضا هر چه زودتر سلامتی‌اش را بدست آورد و در میادین بدرخشد. علیرضا از ستون‌های فوتبال ایران، آسیاست و شاید هم دنیا باشد.

وی افزود: این بازیکن تا یکی دو ساعت دیگر مرخص می‌شود اما تا دو هفته باید کاملا استراحت کند و سپس می‌تواند تمرینات سبک خود را انجام دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد با نشستی که با یحیی گل‌محمدی برگزار کرد، تصریح کرد: او خواسته‌هایش برای شروع فصل را ارائه کرد. با همه نفراتی که باید قراردادشان تمدید می‌شد، صحبت صورت گرفته و طی یکی دو روز آینده برای تمدید می‌آیند. دو - سه بازیکن جدید هم گل محمدی پیشنهاد داد تا برای جذب آنها اقدام کنیم.

وی در رابطه با اردوی پیش فصل سرخپوشان خاطرنشان کرد: پیشنهاد اردوی خارجی بود که در حال بررسی هستیم.

درویش در رابطه با قوانین نقل و انتقالاتی تصریح کرد: متاسفانه برای اینکه قانونی اجرا شود باید از قبل برنامه ریزی کنند و بازخوردی بگیرند. صرف اینکه بخش نامه کنند و دیگر مطیع باشند دور از ذهن است. شما آمدید و همه کسانی که بین ۲۳ و ۲۵ سال بودند را حذف کردید. جایگزین آن چه گذاشتید؟ برای تیمی که قرار است در آسیا شرکت کند، اینها مد نظر مسوولان نیست. ما باید پشتوانه داشته باشیم. رقیبان برای حضور در آسیا هزینه چند صد میلیارد دلاری می‌کنند اما ما در صدد این هستیم که کوچک‌ترین امکانات را هم محدود کنیم./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده