نصب سامانه‌های موشکی در ناوشکن دماوند-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

نصب سامانه‌های موشکی در ناوشکن دماوند

تصاویر ماهواره‌ای از ناوشکن دماوند نشان می‌دهد که کار نصب لانچر موشک‌های کروز این ناو به اتمام رسیده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 25
کد خبر: ۱۹۱۰۶۶

به گزارش راهبرد معاصر،  ناوشکن دماوند نیروی دریایی ارتش و دومین محصول پروژه موج اسفندماه سال 1393 در ناوگان شمال نداجا عملیاتی شد.

 

این ناو سه سال بعد در دی ماه سال 1396 در اثر برخورد با موج شکن بندر انزلی دچار سانحه شد و چند روز بعد نیز در همان محل غرق شد.

 

از همان زمان بنا شد تا این ناو پس از بازیابی از دریا دوباره احیا شده و وارد چرخه عملیاتی شود. این موضوع با جدیت دنبال شد تا اینکه تصاویری از ناو دماوند منتشر شد که نشان می‌داد کار ساخت سازه آن به اتمام رسیده و ناو دماوند در مرحله نصب تجهیزات قرار دارد.

تصویر جدید از ناو دماوند/ نصب سامانه‌های موشکی کروز و دفاع نقطه‌ای

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای از صنایع شهید تمجیدی وزارت دفاع در بندر انزلی،‌هم اکنون نصب لانچر موشک‌های کروز ضد کشتی و توپ 76 میلیمتری سینه ناو به اتمام رسیده و به نظر می‌رسد این ناو در مرحله نصب سایر تجهیزات باشد. همچنین در این تصویر سکوی نصب سامانه دفاع نقطه‌ای کمند در قسمت پاشنه ناو دیده می‌شود که خبر از آمادگی ناو دماوند برای پذیرش این سامانه دارد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار