قالیباف خطاب به روسای مجالس اسلامی: تعامل حداکثری پارلمان‌های اسلامی ضرورت دارد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

قالیباف خطاب به روسای مجالس اسلامی: تعامل حداکثری پارلمان‌های اسلامی ضرورت دارد

رئیس مجلس در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد: تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵ - ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 28
کد خبر: ۱۹۱۷۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدباقر قالیباف با صدور پیامی خطاب به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک و تهنیت گفت.

 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم؛

با کمال خرسندی، صمیمانه‌ترین مراتب تبریک و تهنیت خود را به یُمن فرارسیدن عید سعید قربان، به جنابعالی و همکاران محترم‌تان ابراز می‌نمایم.

 

امیدوارم در پرتو برکات این عید خجسته، با اتکال به خداوند سبحان و بهره‌گیری از تعالیم انبیا الهی، شاهد اتحاد و انسجام روزافزون میان ملت‌های اسلامی و استقرار صلح و امنیت جهانی باشیم.

 

رجاء واثق دارم؛ مساعی مشترک و تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.

 

فرصت را مغتنم شمرده؛ از خداوند متعال موفقیت و بهروزی جنابعالی و عزت و سرافرازی امت بزرگ اسلامی را مسئلت می‌نمایم./

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده