صورت حساب‌های گاز تعدیل می شود-راهبرد معاصر

صورت حساب‌های گاز تعدیل می شود

کارشناس شرکت گاز گفت:دولت مکلف است صورت‌حساب‌های بخش خانگی را از ابتدای سال تعدیل کند که براین اساس افراد مبلغ بستانکاری را در قبوض خود خواهند دید.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۱۰ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 01
کد خبر: ۱۹۲۰۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ آقاق وحید گودرزی، کارشناس تعرفه‌های گازرسانی شرکت گاز گفت: دامنه مصرف به گونه درج شده بود که پله‌ها به‌صورت ۷۵ تایی طی می‌شد و مشترک با مدیریت مصرف می‌توانست به پله‌های بالاتر حرکت کند.

 

او گفت: مشترکان سال سردی را پشت سر گذاشتند و صرفاً نمی‌توانستند مدیریت مصرف را اجرایی کنند، ولی بر اساس جلساتی که در مجلس گذاشتیم، قرار شد این دامنه مصرف را قدری بازتر نماییم و این تکلیف به دولت ابلاغ شد تا حتماً الگوی مصرف ارائه گردد، لذا امسال دامنه به‌گونه‌ای طراحی شد که اگر کسی سال گذشته در پله ۸ قرار داشت، امسال به پله ۱۲ رفته است و قطعاً رقم پرداختی او کمتر از سال گذشته است.

 

گودرزی این رویه را صرفاً به دلیل اقلیم و آب‌وهوا دانست و گفت: به عبارتی تعرفه عوض نمی‌شود و پله یک تا ۱۲ همانی است که سال گذشته نیز در نظر گرفته بودیم؛ ولی دامنه و الگوی مصرف تغییر کرده است.

 

او گفت: تغییر الگو و دامنه به‌صورت اتوماتیک باعث می‌شود مشترکان در پله‌های عقب‌تری قرار گیرند و بیشتر به الگو نزدیک شوند و همه این مسائل نیز ثمره بحث و بررسی‌هایی بود که در مجلس انجام دادیم و تلاش کردیم تأکیدات آن‌ها را اجرایی کنیم و رعایت حال مشترکان نیز صورت گیرد.

 

گودرزی گفت: دولت مکلف است صورت‌حساب‌های بخش خانگی را از ابتدای سال تعدیل کند، یعنی صورت‌حساب‌های دریافتی تعدیل شده و در سیستم نیز اعمال شده است و همگی مبلغ بستانکاری را در قبوض خود خواهند دید./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار