حمله مردم فلسطین به مقر تشکیلات خودگردان در رام‌الله-راهبرد معاصر

حمله مردم فلسطین به مقر تشکیلات خودگردان در رام‌الله

به دنبال سکوت مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در شهر جنین، مردم خشمگین فلسطین به مقر تشکیلات در رام‌الله حمله کردند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 05
کد خبر: ۱۹۲۹۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از شهر جنین در شمال کرانه باختری، شهروندان فلسطینی به مقر تشکیلات خودگردان در رام‌الله حمله کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی به مدت دو روز شهر جنین در شمال کرانه باختری را تحت محاصره خود درآورد و با نیرو‌های مقاومت وارد درگیری شد.

به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به شهر جنین، ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۴۰ نفر دیگر از شهروندان این کشور مجروح شدند.

شبکه «الجزیره»، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، خبر داد که مردم فلسطین، بامداد امروز و پس از عقب‌نشینی نیرو‌های رژیم صهیونیستی از شهر جنین، به مقر تشکیلات خودگردان در رام‌الله با سنگ حمله کردند.

تصاویر منتشرشده در فضای مجازی همچنین حاکی از آن است که مردم خشمگین، بعدازظهر امروز نیز به مقر تشکیلات در رام‌الله حمله کرده‌اند.

مردم فلسطین به نشانه اعتراض به همکاری‌های امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی و سکوت تشکیلات در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در شهر جنین شبانه به مقر این تشکیلات حمله کردند.

از طرف دیگر، در مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی که امروز با حضور گسترده مردمی در کرانه باختری برگزار شد، مردم خشمگین با فریاد «بروید بیرون، بروید بیرون» نمایندگان اعزامی تشکیلات خودگردان را از این مراسم بیرون انداختند.

در زمان حمله دوروزه رژیم صهیونیستی به شهر جنین، تشکیلات خودگردان فلسطین تنها به صدور بیانیه‌های هشدارآمیز علیه رژیم صهیونیستی اکتفا کرده بود. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده