ضرورت دریافت شناسه کالا برای ثبت سفارش برنج-راهبرد معاصر

ضرورت دریافت شناسه کالا برای ثبت سفارش برنج

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی گفت: به دلیل بررسی سیستمی درخواست مجوز ثبت سفارش برنج در سامانه متمرکز تجارت خارجی وزارت جهادکشاورزی، از این پس دریافت شناسه کالا ضروری است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 08
کد خبر: ۱۹۳۳۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد خانی نوذری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی با تاکید بر اخذ شناسه کالا برای ثبت سفارش واردات برنج گفت: با توجه به جلسات آموزشی و توجیهی واردکنندگان برای دریافت شناسه کالا و تناظر آن با کد IRC با همکاری دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت و سازمان غذا و دارو، از وارد کنندگان برنج درخواست می‌شود برای دریافت شناسه کالا از سامانه جامع تجارت به آدرس ntsw.ir مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان درخواست برقراری تناظر شناسه کالا و کد IRC (در صورتی که شرکت از قبل این کد را دریافت کرده باشد) در سامانه سازمان غذا و دارو به نشانی my.fda.gov.ir ثبت کرده و شناسه کالای مربوطه را به دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهادکشاورزی ارایه کنند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی در پایان یادآور شد: بر اساس نامه این معاونت در تامین کالای اساسی و قبول درخواست وارد کنندگان برنج و تمدید مهلت دریافت شناسه کالا برای ثبت سفارش از ۱۵ به ۲۵ تیرماه، وارد کنندگان باید در اسرع وقت نسبت به دریافت شناسه کالا، ثبت تناظر و ارایه لیست از طریق انجمن‌های مربوطه اقدام کنند.

گفتنی است؛ بنابر اظهارات خانی نوذری پس از تاریخ مذکور کلیه سفارشات بدون شناسه کالا از سوی وزارت جهادکشاورزی مردود خواهد شد./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده