سوریه مجوز بی‌بی‌سی را در خاک خود لغو کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سوریه مجوز بی‌بی‌سی را در خاک خود لغو کرد

وزارت اطلاع رسانی سوریه با متهم کردن شبکه بی‌بی‌سی به «ارائه اطلاعات و گزارشات غیرواقعی و جعلی درباره واقعیت سوریه»، مجوز بی‌بی‌سی را لغو کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 08
کد خبر: ۱۹۳۳۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ این وزارتخانه در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود اعلام کرد که بی‌بی‌سی «عمداً از زمان آغاز جنگ تروریستی علیه سوریه، هر از چندگاهی اطلاعات و گزارش‌های غیرواقعی و جعلی درباره واقعیت سوریه ارائه کرده است».

در این بیانیه آمده است: علی‌رغم اینکه چندین بار به این شبکه اخطار داده شده است، اما همچنان به پخش گزارش‌های گمراه کننده خود بر اساس اظهارات و شهادت طرف‌های تروریستی و متخاصم با سوریه ادامه می‌دهد.

وزارت اطلاع رسانی سوریه در بیانیه خود اعلام کرد: در نتیجه عدم رعایت موازین حرفه‌ای توسط شبکه و اصرار بر ارائه گزارش‌های سیاسی و گمراه‌کننده به افکار عمومی، وزارت اطلاع رسانی تصمیم به لغو اعتبارنامه خبرنگار و تصویربردار این شبکه در سوریه و لغو مجوز خبرنگار رادیو بی‌بی‌سی در سوریه گرفت. / روسیا الیوم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار