توضیحات زاکانی درباره دستیاری ویژه رئیس‌جمهور-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

توضیحات زاکانی درباره دستیاری ویژه رئیس‌جمهور

شهردار تهران گفت: انتصاب من به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور جابجایی از شهرداری تهران نیست و این جایگاه در تصویب هیات دولت یک نمایندگی ویژه است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۱ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 12
کد خبر: ۱۹۴۰۶۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا زاکانی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: انتصاب من به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور جابجایی از شهرداری تهران نیست.

 

شهردار تهران افزود: این موضوع در واقع یک محبت از سوی رئیس جمهور است که در صورت تصویب هیأت دولت به من کمک می‌کند تا نوکری بیشتری در قبال متکدیان، کودکان خیابانی، معتادان متجاهر و‌ آسیب‌های اجتماعی انجام دهم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا با حفظ سمت شهردار تهران به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور انتخاب می‌شوید، گفت: بله. این جایگاه در تصویب هیات دولت یک نمایندگی ویژه است./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده