متفکر آزاد: تمامیت ارضی ایران قابل مذاکره نیست-راهبرد معاصر

متفکر آزاد: تمامیت ارضی ایران قابل مذاکره نیست

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: قرارگیری روسیه در کنار بیانیه شورای همکاری خلیج فارس نشان از نداشتن تحلیلی جامع از تحولات و شناختی ناقص از ملت‌های منطقه توسط برخی از همسایگان است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 18
کد خبر: ۱۹۵۰۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، روح‌الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در جلسه علنی امروز (سه شنبه 37 تیر) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام در تذکری گفت: امروز شهدی دیگر از شهدای شرف و عزت این آب و خاک در تبریز سرافراز تشییع شد.امروز امیر حسین پور جوانی با غیرت نماد دیگر از تعلق جوانان این آب وخاک به عزت،شرف و امنیت کشورمان شد.خدمت خانواده این شهید بزرگوار و مردم تبریز تسلیت عرض می‌کنم.

 

وی افزود: ملت ما ملت بزرگی است که هشت سال جنگید تا یک وجبی از خاک خود را به دشمن ندهد و این اراده فولادین ملتی بزرگ است برای دست یابی به اهدافش دست بر زانو خود می‌گذارد و بر می‌خیزد.

 

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: قرارگیری روسیه در کنار بیانیه شورای همکاری خلیج فارس نشان از نداشتن تحلیلی جامع از تحولات و شناختی ناقص از ملت ‌های منطقه توسط برخی از همسایگان می‌باشد.

 

وی ادامه داد: تمامیت ارضی ایران قابل مذاکره نیست و این را آمریکایی‌هایی می دانند که خود را مجاب به حفظ فاصله قانونی از ایران می کنند.

 

نماینده مردم تبریز گفت: ملت ما منافع خودش را بر کسی ترجیح نخواهد داد. از تلاش‌های بین المللی دولت در پیوستن به پیمان‌های ارزشمند جهانی مثل پیمان شانگهای و نیز موراودات بین‌دولی و تنش‌زدایی‌های کم سابقه با همسایگان قابل تقدیر است. امیدواریم که این همت دولت در سایر عرصه‌های کشور نیز نمود یافته و امید ونشاط را به جامعه ایرانی تزریق کند.

 

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور شما را چهره‌ای خدوم و دردمند می‌شناسیم و از ازش تلاش‌های شبانه‌روزی دولت در آوار برداری اقتصادی یک دهه گذشته مطلع هستیم.

 

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد : به عنوان نماینده مردم نمی توانم نسبت به درد اجاره نشینی که در این ایام به تعویض خانه مجبور است میلیون ها تومان به اجاره‌اش بیفزاید.در صورتی که بر درآمدش چیزی افزوده نشده است بی تفاوت باشم. قوانین خوب اگر درست اجرا شود خروجی موثری در زندگی مردم می‌گذارد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده