قیمت دینار عراق امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ خبر مهم برای دارندگان دلار | بانک مرکزی از یک تضمین خاص ارزی رونمایی کرد قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ قیمت سکه امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / سکه امامی صعودی شد موجودی سد‌های تهران/ این سد در استان تهران بیشترین آب را دارد قیمت طلا امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / طلای ۱۸ عیار به کانال ۱۶ میلیون تومان بازگشت قیمت دلار امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / دلار به کانال ۱۶۱ هزار تومان بازگشت خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول

پرداخت ۳۵ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی برق به مشترکان تهرانی

پرداخت ۳۵ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی برق به مشترکان تهرانی معاون فروش و خدمات‌ شرکت توزیع برق تهران گفت: مشترکان تهرانی با صرفه جویی در مصرف برق توانستند ۳۵ میلیارد تومان پاداش دریافت کنند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۲۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 18
کد خبر: ۱۹۵۱۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ عزیزی گفت: هفته گذشته دمای هوا بسیار گرم بود و همین امر باعث شد که بیشترین مصرف برق در کشور که حدود ۷۲ هزار مگاوات بوده را ثبت کنیم. امروز هم میزان مصرف برق به ۶۹ هزار مگاوات رسید‌.

به گفته معاون فروش و خدمات‌ شرکت توزیع برق تهران، با توجه به کاهش دمای هوا نیاز مصرف برق تهران ۵ هزار و ۲۰۰ مگاوات شد و با توجه به کاهش دما میزان مصرف کاهش نیافته و همچنان بار مصرفی پایتخت بالا است.

او می‌گوید: از ابتدای خرداد ماه تا به امروز یک میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک تهرانی بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان پاداش مصرف دریافت کرده اند.

عزیزی گفت: در صورتی که مشترکان حداقل ۱۰ درصد مدیریت مصرف کنند از پیک عبور خواهیم کرد و مشترکان می‌توانند پاداش دریافت کنند.

معاون فروش و خدمات‌ شرکت توزیع برق تهران گفت: ادارات هفته گذشته بسیار خوب عمل کردند و ۸۰ درصد مشترکان اداری رعایت کرده اند. در بخش اداری ۱۳۰ مگاوات کاهش مصرف داشته ایم که معادل ۱۳۰ مشترک خانگی بوده است.

او گفت: بخش های دانشگاهی هم باید همکاری کنند چراكه مصرف برق در دانشگاه ها بالا است./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار