پایان پیش از موعد کار سفیر واشنگتن در تل‌آویو-راهبرد معاصر

پایان پیش از موعد کار سفیر واشنگتن در تل‌آویو

سفیر واشنگتن در تل‌آویو پیش از موعد، به کار خود در مقام سفارت آمریکا پایان داد و هم اکنون مسئولیت‌های او را «استفانی هالت» به عنوان کاردار آمریکا در رژیم صهیونیستی عهده‌دار شده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۳۱ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 22
کد خبر: ۱۹۵۶۰۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  در شرایطی که چندی قبل اعلام شده بود تام نایدز سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی به «دلایل خانوادگی» خواهان بازگشت به واشنگتن است، سفارت آمریکا در تل‌آویو از پایان فعالیت وی و تعیین کاردار خبر داد.

 

سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی اعلام کرد که از صبح روز جمعه (دیروز) خانم استفانی هالت به عنوان کاردار سفارت آمریکا در رژیم صهیونیستی کار خود را آغاز کرده و مسئولیت تام نایدز سفیر واشنگتن در تل‌آویو به پایان رسیده است.

 

استفانی هالت در پیامی توئیتری در این باره توضیحاتی ارائه داد و ضمن قدردانی از تلاش‌های تام نایدز در مقام سفیر واشنگتن در تل آویو از تعهد خود برای تداوم تقویت روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

 

او نوشت: «سفیر نایدز از شما سپاسگذارم به خاطر تعهدتان به تضمین این موضوع که پیوندها میان ایالات متحده و اسرائیل همچنان مستحکم بماند. من به عنوان کاردار سفارت ایالات متحده در اسرائیل، مشتاقانه آماده کار برای ادامه تقویت پیوند تزلزل ناپذیر بین ایالات متحده و اسرائیل هستم».

 

استفانی هالت سابقه فعالیت به عنوان قائم مقام سفارت آمریکا در عمان و قبرس را در کارنامه کاری خود دارد و تا زمان پایان روند انتخاب سفیر جدید واشنگتن در تل‌آویو، به عنوان کاردار سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی، مسئولیت این سفارتخاته را بر عهده خواهد داشت.

 

تام نایدز چند ماه قبل بود که بعد از گمانه زنی رسانه‌ای درباره احتمال پایان یافتن مسئولیت او در مقام سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی، رسما اعلام کرد که «به دلایل خانوادگی» باید از مقام خود کنار رفته و به واشنگتن برگردد.

 

پایان کار تام نایدز به عنوان سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی در شرایطی صورت گرفته که او از زمان آغاز به کار دولت جو بایدن و حضور در سفارت واشنگتن در تل‌آویو، به دلیل بی ثباتی داخلی در رژیم صهیونیستی با «نفتالی بنت، یائیر لاپید و بنیامین نتانیاهو» به عنوان نخست‌وزیران این رژیم کار کرده بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده