واکنش کنعانی به جراحی قلب نتانیاهو-راهبرد معاصر
خبرنگار انگلیسی: رسانه‌های غربی درباره نامحبوب بودن رئیسی دروغ گفته‌اند ۳ کشور اروپایی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ورود غیرقانونی وزیر جنجالی صهیونیست به مسجد الاقصی آمریکا: درآستانه توافقی آمریکایی - سعودی هستیم هنیه: شهید رئیسی بر حمایت از آرمان فلسطین تاکید داشت پرچم‌ها در تایلند نیمه افراشته شدن حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین در دومین روز متوالی سفیر ایران: قرار بود شهید امیرعبداللهیان به لبنان بیاید یمن جشن ملی خود را تا پایان عزای عمومی ایران به تاخیر انداخت گفتگوی واشنگتن با تل‌آویو درباره حمله به شهر رفح استعفای مقام امنیتی تل‌آویو به‌دلیل انتقاد از نحوه مدیریت جنگ غزه نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است

واکنش کنعانی به جراحی قلب نتانیاهو

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 23
کد خبر: ۱۹۵۸۱۴

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از مراجعه مجدد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بیمارستان و بستری‌شدن برای انجام عمل جراحی قلب خبر دادند.

 

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نتانیاهو برای قرار دادن باتری در قلب او زیر تیغ جراحان می‌رود.

 

در همین خصوص ناصر کنعانی در توییتی با انتشار تصاویری از تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی در مخالفت با طرح نتانیاهو برای انجام اصلاحات قضایی عنوان کرد: در خبرها آمده که پزشکان برای قلب نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی باطری کار گذاشته‌اند.اما واضح است که بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست وزیر آن است.

 

به گزارش فارس، چندی است که سرزمین‌های اشغالی شاهد برگزاری تظاهرات در مخالفت با طرح نتانیاهو برای اصلاحات در سیستم قضایی است و علی‌رغم تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی برای موکول کردن روند تصویب طرح تغییرات قضایی در کنست به روز دوشنبه، تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در مناطقی از جمله تل‌آویو، حیفا و رعنانا ادامه دارد.

 

نتانیاهو و حامیان این طرح استدلال می‌کنند قوه قضاییه قدرت زیادی دارد و در عملکرد قوه مجریه دخالت می‌کند. معترضان به این طرح می‌گویند نتانیاهو در تلاش است با تضعیف قوه قضاییه از خود در برابر اتهامات فساد محافظت کند.

 

به گفته این معترضان، اصلاحات پیشنهادی نتانیاهو می‌تواند فرار از پیگرد قانونی علیه او در پرونده‌های فساد را آسان‌تر کند. نتانیاهو در طول دوران نخست‌وزیری خود با اتهامات متعدد از جمله دریافت رشوه، کلاهبرداری و نقض اعتماد عمومی مواجه بوده است.

 

با این وجود، پیشنهاد این طرح فراتر از اعتراضاتی که به همراه داشته، توجه‌ها را به سمت تفرقه‌های موجود در فلسطین اشغالی جلب کرده است. کارشناسان این تفرقه‌ها را نشانه‌ای از شکاف‌های بزرگی که می‌تواند باعث اتمام موجودیت اسرائیل شود، برشمرده‌اند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار