آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال-راهبرد معاصر

آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال

تنها ۱۰‌روز دیگر تا آغاز اولین دیدار استقلال در فصل جدید لیگ برتر باقی‌مانده و این درحالی است که برخلاف بسیاری از تیم‌های مدعی در لیگ برتر، چه‌بسا هنوز نیمی از خواسته‌های نکونام هم برای بستن تیمی قدرتمند برآورده نشده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 25
کد خبر: ۱۹۶۲۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پیش‌فصل جاری ابتدا مهرداد محمدی به استقلال پیوست. بازیکنی که پیش از این به دفعات خود را به‌عنوان یک پرسپولیسی معرفی کرده و حالا آبی‌پوش و شاگرد جواد نکونام شده است. از وی به‌عنوان بهترین خرید آبی‌پوشان برای فصل بیست‌وسوم نام برده می‌شود.

 

در ادامه و به اذعان بسیاری از کارشناسان، استقلال ۲ مدافع وسط را به خدمت گرفته و ابتدا سهرابیان و سپس سلیمی با عقد قرارداد به این تیم پیوستند. سهرابیان فصل گذشته به‌جز ۶ دیدار در تمامی دیدارهای گل‌گهر در مرکز خط دفاعی این تیم به میدان رفته و سلیمی نیز در بیشتر دیدارهای نیم‌فصل دوم مس رفسنجان، این تیم را همراهی کرده است.

 

در ادامه نیز دو بازیکن جوان به نام آریا برزگر و محمدرضا خالدآبادی هم به جمع استقلالی‌ها پیوسته و از این دو نفر هم به‌عنوان بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران یاد می‌شود. این درصورتی است که معمولا جابه‌جایی‌هایی که در فصل نقل‌وانتقالات اتفاق می‌افتد به هندوانه دربسته تعبیر شده و تا فصل آغاز نشده و بازیکن در قالب تیم جدید خود به زمین نرود، مطمئنا کیفیت و عملکرد وی به‌صورت واقعی مشخص نخواهد شد.

 

از سوی دیگر همان‌طور که گفتیم استقلالی‌ها در این مقال بیشتر عصبانی از جدایی ستاره‌هایی مانند محبی، قایدی و سیلوا هستند و نگرانی آنها از این بابت است که نه‌تنها تیم محبوبشان تقویت نشده بلکه جانشینان مناسبی هم برای زوج بوشهری جذب نشده‌اند.

 

در این میان شاید یک مقایسه ساده و سرانگشتی بین خریدهای این فصل با خریدهای فصل‌های اخیر تا حدودی نشان دهد استقلال امروز و تا اینجای کار به‌منظور حضور در فصل بیست‌وسوم تا چه اندازه با مدیران جدید در بحث نقل‌وانتقالاتی ضعیف عمل کرده و همین موضوع نومیدی‌هایی را ایجاد کرده است.

 

البته در این بین نکته‌ای که وجود دارد به جدایی ستاره‌های استقلال در بزنگاه‌هایی مربوط می‌شود که ذهن هواداران این تیم را تا حدودی تیره و تار کرده و این اتفاق که هر ساله در سال‌های اخیر تکرار شده بیشتر از جذب برخی ستاره‌ها، استقلالی‌ها را آزار داده است. با این حال در این گزارش به بررسی خریدهای سال‌های اخیر و احیانا ستاره‌هایی که جذب این تیم شدند خواهیم پرداخت./ فرهیختگان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده