انصارالله: زرادخانه نظامی یمن توسعه می‌یابد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

انصارالله: زرادخانه نظامی یمن توسعه می‌یابد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت که نیرو‌های مسلح یمن زرادخانه نظامی خود را توسعه و در آینده در برخی جزایر یمنی آزمایشاتی انجام خواهند داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۲ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 30
کد خبر: ۱۹۷۰۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز یکشنبه ضمن بازید از استان «محویت» (شمال یمن) با تأکید بر اینکه متجاوزان فقط زبان زور را می‌فهمند، تصریح کرد: «جنگ با متجاوزان به جنگ نظامی منحصر نخواهد شد و ما جنگ اراده‌ها را راه می‌اندازیم».

وی در ادامه با اعلام اینکه این ارده مردم یمن، استواری و قدرت آنهاست که مانع از دستیابی متجاوزان به اهدافشان می‌شود، افزود: «متجاوزان به یمن خواهان مرگ ملت یمن هستند، این در حالی است که ما خواهان زندگی با عزت هستیم».

المشاط همچنین با اشاره به اینکه «نیرو‌های مسلح یمن برای توسعه زرادخانه نظامی خود تلاش خواهند کرد»، افزود: «در آینده در برخی جزایر یمنی آزمایشاتی انجام خواهیم داد».

المشاط خطاب به اهالی استان محویت گفت: «مرکز فرماندهی ائتلاف متجاوز به یمن، خیری برای مردم یمن نمی‌خواهد و هر تبلیغاتی که از آن بشنوید پشتش شر است».

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خاطرنشان کرد: «دشمن متکبر است و فقط زبان زور را می‌فهمد، بنابراین با تمام قوا برای جلوگیری از هرگونه تجاوز تلاش می‌کنیم».

وی تأکید کرد که «دولت صنعاء برای بازسازی یمن و ارائه خدمات به مردم در همه مسیر‌ها حرکت خواهد کرد و هرگاه جنگ فروکش کرد، ما به ساختن نسل‌ها خواهیم رفت تا نسل‌های خود را از شر دسیسه‌های دشمنان مصون نگه داریم».

رسانه‌های محور مقاومت یمن چند روز پیش برای اولین بار با انتشار یک ویدئو نشان دادند که نیرو‌های مسلح یمن از موشک بالستیک رادارگریز «بدر ۱» برای حمله به اهداف دشمن استفاده می‌کنند.

«عبدالغنی الزبیدی»، کارشناس مسائل نظامی و سیاسی یمن به المیادین گفت: سکو‌ها متعلق به موشک‌های بدر ۱ است که سامانه‌های راداری آمریکایی-انگلیسی را که به عربستان سعودی فروخته شد، دور می‌زند. / المیادین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده