محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور شد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور وارد مشهد شد آیت الله رئیسی: ارتقای سرعت اینترنت و استقرار دولت هوشمند وظایف محوری وزارت ارتباطات است دستور رئیس جمهور برای صفر شدن صف وام ازدواج به کجا رسید؟ وعده دولت برای اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت به کجا رسید؟ احتمال تغییر در حداقل حقوق کارگران لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح اعلام وصول شد امیر پوردستان: جنبش ضدصهیونیستی در جهان، موجب عقب‌نشینی رژیم غاصب خواهد شد مسجدی: توان مبارزه با آمریکا و اسرائیل در کنار هم را داریم شانس بیشتر قالیباف نسبت به سایر رقبا برای ریاست مجلس دوازدهم جزئیات مصوبه هیات وزیران برای واردات ۲ هزار اتوبوس بین‌شهری امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به ۲۰ ساعت در هفته موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان+ جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به صحن مجلس می‌رسد؟ سردار جلالی: عدم اجرای ضوابط ابلاغی پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری است

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور شد

رییس ستاد انتخابات کشور در حکمی محسن اسلامی را به عنوان سخنگوی این ستاد منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 31
کد خبر: ۱۹۷۱۰۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ در حکم محمدرضا غلامرضا خطاب به اسلامی مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور آمده است: به موجب این حکم به عنوان سخنگوی ستاد انتخابات کشور در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تعیین می‌شوید.

در این حکم تصریح شده است: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، امکانات و همچنین تعامل سازنده با رسانه‌ها، ارائه اطلاعات، آمار، گزارش‌ها و فرایندهای مربوط به روند برگزاری انتخابات از طرق مختلف و در چارچوب وظایف ستاد انتخابات کشور و در هماهنگی با کمیته اطلاع رسانی، بخشی از وظایف محوله به سخنگوی ستاد انتخابات کشور است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

به موجب قانون جدید انتخابات، پیش ثبت نام این انتخابات از ۱۶ مرداد ماه به مدت یک هفته انجام خواهد شد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار