طحان نظیف: پیش‌ثبت‌نام برای متقاضیان حضور در انتخابات مجلس الزامی است-راهبرد معاصر
جزئیات مصوبه هیات وزیران برای واردات ۲ هزار اتوبوس بین‌شهری امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به ۲۰ ساعت در هفته موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان+ جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به صحن مجلس می‌رسد؟ سردار جلالی: عدم اجرای ضوابط ابلاغی پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری است یکی از اقدامات مهم مجلس یازدهم در بحث عدالت مالیاتی بود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار مجلس توضیحات سردار جلالی درباره تشکیل «فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل نفتی» لایحه عفاف و حجاب آماده ابلاغ برای اجرا است هدیه رهبر انقلاب به یکی از غرفه‌داران نمایشگاه کتاب+ عکس محسن رضایی: در بخش اقتصاد نیاز به تحول جدی داریم سردار سلامی: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد طحان نظیف: مجلس قوی قانونی را تصویب می کند که با اسناد بالادستی تطابق دارد منتخبان اولویت‌های مجلس دوازدهم را در فراکسیون گام دوم مطرح کردند

طحان نظیف: پیش‌ثبت‌نام برای متقاضیان حضور در انتخابات مجلس الزامی است

دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات در شورای نگهبان برگزار شد که به گفته طحان نظیف اصلاحیه قانون انتخابات مجلس، مهم‌ترین محور جلسه بحث و تبادل نظر در این جلسه بود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 26
کد خبر: ۱۹۶۵۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان به تشریح جزییات دومین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات پرداخت.

وی گفت: این جلسه روز گذشته در شورای نگهبان برگزار شد و با توجه به تصویب نهایی اصلاحیه قانون انتخابات مجلس، مهم‌ترین محور جلسه بحث و تبادل نظر در این خصوص بود.

طحان نظیف افزود: با توجه به اینکه الان نزدیک‌ترین فرآیند انتخابات، مرحله پیش‌ ثبت‌نام‌هاست، هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گرفت.

وی تصریح کرد: بر مبنای قانون جدید، پیش‌‌ثبت‌‌نام یک هفته از زمان اعلام شده خواهد بود و زمان آن‌ هم از طریق وزارت کشور و رسانه ملی اطلاع‌رسانی می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: پیش‌ثبت‌نام از طریق سامانه بوده و برای ثبت‌نام متقاضیان، الزامی خواهد بود و صرفاً محدود به مدارک عینی می‌باشد که در قانون ذکر شده است.

دکتر طحان نظیف در پایان ابراز امیدواری کرد که استمرار این جلسات به هماهنگی‌های بهتر و هم‌افزایی بیشتر در انتخابات بیانجامد تا به سهم خود در برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی موثر واقع شود./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده